Strona główna Grupy Wyniki wyszukiwania

Grupy

Szukaj w grupach

 

Wyniki wyszukiwania

Szukana fraza: Autor: "Koala" <k...@k...pl>
Znaleziono: 44 wiadomości





Re: Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!

2002-08-20 08:19:43 | Koala inne posty tego autora

> nie napisalas czy sa jakies zmiany masy ciala, a to tez moze byc w tym > wypadku wazne. Nie, nie przytyłam. Waga się nie zmieniła. Koala. [ więcej ]

Grupa : pl.misc.dieta

Re: Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!

2002-08-20 08:20:54 | Koala inne posty tego autora

> Jak bylam u Straznikow Wagi - ostrzegali, ze na poczatku, przy zwiekszeniu > ilosci warzyw i owocow moze tak sie dziac. Tylko, że ja się tak od dawna odżywiam a wzdęcia ... [ więcej ]

Grupa : pl.misc.dieta

Re: Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!

2002-08-20 08:21:51 | Koala inne posty tego autora

> polecam espumisan albo magnezytki- bardzo dobrze reguluja twoj problem Brałam właśnie Espumisan. Jak już pisałam pomaga doraźnie, a potem znów to samo.... Koala. > > ... [ więcej ]

Grupa : pl.misc.dieta

Re: Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!

2002-08-20 08:24:21 | Koala inne posty tego autora

> owoce jedzone po posilku powoduja wzdecia, jogurty i niektore przetwory mleczne rowniez dzialaja w ten sposob. Nie jem ich nigdy po posiłku - najwcześniej 1,5h po. Jak najlepiej ... [ więcej ]

Grupa : pl.misc.dieta

Re: Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!

2002-08-20 08:25:59 | Koala inne posty tego autora

> Przestań jeść to paskudztwo ( no nie do końca, trochę można, a nawet > trzeba). Przyznaję się bez bicia, że dosyć dużo ich jem (tzn. codziennie). Czemu uważasz, że ... [ więcej ]

Grupa : pl.misc.dieta

Re: Opalanie z filtrami

2002-08-21 22:04:57 | Koala inne posty tego autora

Jeśli jedziesz do Włoch to polecam jak największy faktor i smarowanie się nim obficie... :-) Zobaczysz, że i tak się opalisz... i to raczej mocno! Koala. [ więcej ]

Grupa : pl.rec.uroda

Re: Kolczyk w pępku

2002-08-31 20:22:17 | Koala inne posty tego autora

> Mam zapytanie w zwiazku z tematem.Czy przebicie pepka nawet ze znieczuleniem > boli? Znieczulają jakimś kremem - godzinę się czeka i przekłuwają - raczej nie boli BOLI, tylko ... [ więcej ]

Grupa : pl.rec.uroda

Re: Pytanie o solarium

2002-09-01 11:24:22 | Koala inne posty tego autora

Moim skromnym zdaniem jesli juz decydujesz sie na solarium, zrób to w miare rozsadnie... Aha! Chce najpierw zaznaczyc, ze bzdura jest psioczenie na zle solarium, a potem lezenie plackiem ... [ więcej ]

Grupa : pl.rec.uroda

Re: Kolczyk w pępku

2002-09-01 19:02:36 | Koala inne posty tego autora

> Na poczatku kilka razy dziennie smarowalam mascia Tribiotic (z > antybiotykiem), Z tego co wiem - miejsca po piercingu NIE WOLNO niczym smarować - tylko przepłukiwać wodą ... [ więcej ]

Grupa : pl.rec.uroda

Re: Kolczyk w pępku

2002-09-01 19:06:33 | Koala inne posty tego autora

> Moim zdaniem ładniej wyglada w pępku wklęsłym.Mozna dobrac fajne kolczyki > ;o) Zgadzam się w zupełności. A może to dlatego, że sama taki mam? ;-) Koala [ więcej ]

Grupa : pl.rec.uroda

strony : [ 1 ] . 2 ... 5


  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X