!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-11-22 22:30:21

Temat: !!!!!!!!!!!!
Od: "mojojojo" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze te pytanie pojawiaja sie bardzo czesto, ale ja tez musze zadac:
mialam dzisiaj tj, w piatek 22 wziasc tabletke (cilest-ktory biore od roku)
niestety zapomnialam kupic i w zwiazku z tym moje pytanie:
a) czy cos sie stanie jak wezme jutro?
b)czy mam jutro wziasc dwie?
bo czytalam gdzies ale nie moge znalezc teraz tej strony ze jutro musze
wziasc normalnie tabletke, jakby te pierwsza opuscic ale przez tydzien
uwazac, czy to jest zabobon czy nie?
z góry dziekuje

2. Data: 2002-11-22 22:48:01

Temat: Re: !!!!!!!!!!!!
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mojojojo" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bo czytalam gdzies ale nie moge znalezc teraz tej strony ze jutro musze
> wziasc normalnie tabletke, jakby te pierwsza opuscic ale przez tydzien

popatrz w www.anrtykoncepcja.pl w dziale antykoncepcji awaryjnej
mozna by Ci z miejsca cos poradzic ale nie wspomnialas nic o tym ktora to
tabletka z opakowania

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-22 23:33:04

Temat: Re: tabletki hormonalne dla kobiet
Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:armb57$sk2$1@news.tpi.pl :

> [...]
> zadac: mialam dzisiaj tj, w piatek 22 wziasc tabletke (cilest-ktory
> biore od roku) niestety zapomnialam kupic i w zwiazku z tym moje

Moja praktyczna rada dla kobiet:

Kobieta powinna nosic/posiadac dwa zestawy tabletek!
jeden do uzytku, a jeden zapasowy.

---
Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj
--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (69) http://albertan.republika.pl/

4. Data: 2002-11-23 08:55:10

Od: "mojojojo" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym problem ze byla to pierwsza tabletka i wlasnie nie wiem co z tym
zrobic, czy opuscic caly miesiac i kolejna wziasc tak jakby od poczatku tzn
pierwszego dnia miesiaczki?

5. Data: 2002-11-23 08:58:25

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym problem ze byla to pierwsza tabletka i wlasnie nie wiem co z tym
> zrobic, czy opuscic caly miesiac i kolejna wziasc tak jakby od poczatku
tzn
> pierwszego dnia miesiaczki?

zacznij opakowanie natychmiast...
przez pierwsze 8 dni musisz stoswac dodatkowe zabezpieczenia

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-11-23 12:13:46

Od: "mojojojo" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok wzielam pierwsza tabletka ta za wczoraj i wieczorem wezme to za dzisiaj i
wszystko bedzie ok?
No to dobrze
Dziekuje bardzo

7. Data: 2002-11-23 12:32:09

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok wzielam pierwsza tabletka ta za wczoraj i wieczorem wezme to za dzisiaj
> wszystko bedzie ok?
> No to dobrze
> Dziekuje bardzo

jesli w czasie ostatnich 3 dni nie wspolzylas i przez nastepne 7 bedziesz
regularnie przyjmowala tabletki to wszystko OK

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl