.

1. Data: 2003-06-12 15:57:56

Temat: .
Od: "houseofjazz" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialem tylko powiedziec, ze nieciekawie sie czlowiek czuje, kiedy bardzo
mocno chce z kims pogadac, gdy znajomi z gg niewiele pomagaja, a najlepszy
kumpel kazda wolna chwile spedza ze swoja dziewczyna i nie ma nigdy czasu.

KOMINKA pod kazda postacia uprasza sie o niekomentowanie, bo i bez niego
wiem ze nic konstruktywnego z tego powyzej nie wynika ;)

--
[ houseofjazz ] [ gg #1353555 ]

1. Data: 2003-06-12 17:37:06

Temat: Re: .
Od: "b-A.R.T." <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kumpel kazda wolna chwile spedza ze swoja dziewczyna i nie ma nigdy czasu.

prawda, niektorym facetom odwala jak kogos poznaja i traca zdrowy dystans
:-|

rada: zadzwon do starej znajomej i odgrzej znajomosc :-)

BD

1. Data: 2003-06-12 18:45:51

Od: "houseofjazz" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b-A.R.T. wrote:

> prawda, niektorym facetom odwala jak kogos poznaja i traca zdrowy
> dystans :-|

a co jak ja tez powoli trace ten zdrowy dystans i o tym chce z nim pogadac?
;)

> rada: zadzwon do starej znajomej i odgrzej znajomosc :-)

jedyna moja stara znajoma jest wredna. i glupia. i nie do niej po takie rady
;)

--
[ houseofjazz ] [ gg #1353555 ]

1. Data: 2003-06-12 19:38:02

Od: "b-A.R.T." <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jedyna moja stara znajoma jest wredna. i glupia. i nie do niej po takie
rady
> ;)

Nie musisz być trzeźwy jak sie z nia zobaczysz :>>

1. Data: 2003-06-12 21:29:56

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

houseofjazz <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> kumpel kazda wolna chwile spedza ze swoja dziewczyna i nie ma nigdy czasu.

Wiem, co czujesz, Jeśli Cię to pocieszy, mam jeszcze gorzej niż Ty. Nie masz
do kogo ust otworzyć, ja choćbym miała, nikomu nie mogę powierzyć tego, co
się ze mną dzieje. Właściwie jest taka jedna osoba, mój dobry kumpel
Rybakowski. Ten by wysłuchał mnie z całą powagą, bez zdziwienia, ale aby
wszystko mu przedstawić, musiałabym zatrzymać się u niego na dłużej.
A może sobie razem poklnijmy; paskudnie, ordynarnie, wulgarnie i obrzydliwie,
pełną parą i od serca. Kto wie, czy nie będzie lżej.
Bobo przed telewizorem

1. Data: 2003-06-15 20:44:45

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uzus" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

>Ten by wysłuchał mnie z całą powagą, bez zdziwienia, ale aby
> wszystko mu przedstawić, musiałabym zatrzymać się u niego na dłużej.

To dla Ciebie problem?
Elizabeth

"Misie z okienka". Było: Re: przyjaźń?
bez tematu
"przyaciel potrzebny od zaraz" ;)
Coś dla entuzjastów zawodu psychiatry/psychologa
Wybor kierunku nauki