?

1. Data: 2003-10-07 15:18:00

Temat: ?
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile mozna schudnąć wciągu trzech dni przy głodówce?

2. Data: 2003-10-07 16:00:55

Temat: Re: ?
Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ile mozna schudnąć wciągu trzech dni przy głodówce?

W ekstremalnym wypadku: w najbliższym następstwie do wagi samych kości. Ew.
do wagi popiołu, jeśli ktoś preferuje kremację.

A w przypadku mniej ekstremalnym?

Są różne rodzaje głodówek, a wiele zależy także od np. aktywności
psychofizycznej podczas tych trzech dni.

Nie będę się rozpisywał: JESTEM ABSOLUTNIE PRZECIWNY NIEKONTROLOWANYM PRZEZ
SPECJALISTĘ GŁODÓWKOM!!!

Rukasu

3. Data: 2003-10-08 00:10:32

Od: "satelita" <s...@a...am-sp.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile mozna schudnąć wciągu trzech dni przy głodówce?

Moim zdaniem odchudzanie poprzez głodówkę to najgorsze rozwiązanie
jakie można zastosować, tak można wyczytać w większości książek...
(oczywiście są też takie preferujące ten sposób)
Głodowanie daje sygnał dla organizmu - "idą ciężkie czasy,
zaczxnij efektywnie wykorzystytwać energie" dlatego efekty
takiego odchudzania nie są zgodne z przewidywaniami...
Dodatkowo jest jeszcze inny sygnał, powodujący efekt "jojo",
gdy zacznie się jeść - gromadź zapasy, bo mogą znów nadejść
ciężkie czasy...
Duży wpływ na wagę mają słodycze, nadmiar węglowodanów
(ciasta) i wiele innych rzeczy...
Wybór zawsze należy do chcącego schudnąć....

Pozdrowienia
ST

Post-Postinor
Nowy i nadcisnienie-pytanie