100 lat dla Oshin ;-)

1. Data: 2001-12-10 11:45:32

Temat: 100 lat dla Oshin ;-)
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzałam sobie do księgi adresowej, popatrzyłam po datach i wyszło że Oshin
dziś świetuje urodzinki (no chyba ze to ma byc 12 pazdziernika a nie 10
grudnia...)
Tak czy tak 100 lat, 100 lat!!!!!!!!!

wielkie buziaki i wszystkiego najlepszego
Basia

1. Data: 2001-12-10 12:19:53

Temat: Re: 100 lat dla Oshin ;-)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9v2980$5n2$...@n...tpi.pl...
> [...]
Oshin
> dziś świetuje urodzinki (no chyba ze to ma byc 12 pazdziernika a nie 10

Cmok, cmok :-))

Wkn

1. Data: 2001-12-10 12:33:55

Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

100 lat 100 lat..... (...) a kto z nami nie wypije.....

nie ma to jak maly toascik ;-)
pozdrowienia
Monika

1. Data: 2001-12-10 12:37:19

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v29dp$7m4$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9v2980$5n2$...@n...tpi.pl...
> Oshin
> >
> Cmok, cmok :-))
>
> Wkn
Duża buzia od Ramzesa

1. Data: 2001-12-10 12:43:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>grudnia...)
>Tak czy tak 100 lat, 100 lat!!!!!!!!!
>
>wielkie buziaki i wszystkiego najlepszego

Cale szczescie ze nie zajrzalas do kalendarza w Cafe...mnie
trzeba chyba zastrzelic. bo sie ochwacilam - wstawilam Oshinke na
12 grudnia - odmlodzilam nieco kobiete, hehehe

Oshinie mily!!!! 100 LAAAAT, 100 LAAAT, niech zyje zyje nam!!!
Niech nam zyje i podrasta
Wszystkiego najlepszego

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-10 12:51:15

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> schreef in berichtnieuws
9v2980$5n2$...@n...tpi.pl...
> [...]
Oshin
> dziś świetuje urodzinki (no chyba ze to ma byc 12 pazdziernika a nie 10

Jak najbardziej sie przylaczam i serdecznosci przesylam

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-10 12:54:32

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cale szczescie ze nie zajrzalas do kalendarza w Cafe...mnie
> trzeba chyba zastrzelic. bo sie ochwacilam - wstawilam Oshinke na
> 12 grudnia - odmlodzilam nieco kobiete, hehehe

Znaczy nie pomylilam sie z tym 10 grudnia?
uffffffff,bo juz sie balam ze cos glupiego strzelilam ;-)

pozdroweczka
Basia

1. Data: 2001-12-10 13:29:08

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grudnia...)
> Tak czy tak 100 lat, 100 lat!!!!!!!!!
>
> wielkie buziaki i wszystkiego najlepszego

Zdrowia, szczescia, pomaranczy, ......................................
:-))))))))

Adiola

1. Data: 2001-12-10 13:34:37

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisała:
> Znaczy nie pomylilam sie z tym 10 grudnia?
> uffffffff,bo juz sie balam ze cos glupiego strzelilam ;-)

Basiu, bylas czujna i przyblizylas nam imprezowanie o cale 2 dni :)
Niech wiec strzelaja korki od szampana za zdrowie Osin.

Lilla

1. Data: 2001-12-10 15:33:08

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grudnia...)
> Tak czy tak 100 lat, 100 lat!!!!!!!!!
>
> wielkie buziaki i wszystkiego najlepszego

wielki buziak urodzinowy:)))

Mechcia

Mak wigilijny
czy to nie to samo?