100 miliardów od Facebooka?

1. Data: 2017-07-03 16:55:44

Temat: 100 miliardów od Facebooka?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest możliwość aby Polska uzyskała odszkodowanie od tej firmy,takie
które by ją naprawdę zabolało finansowo?
Facebook nie stosuje się do praw krajów gdzie ma klientów, za to działa
tak jak państwo w państwie.

2. Data: 2017-07-03 18:00:43

Temat: Re: 100 miliardów od Facebooka?
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> które by ją naprawdę zabolało finansowo?
> Facebook nie stosuje się do praw krajów gdzie ma klientów, za to działa

A jakich to praw polskich nie przestrzega Twoim zdaniem Facebook?

3. Data: 2017-07-03 18:05:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2017 o 18:00, Pszemol pisze:
> A jakich to praw polskich nie przestrzega Twoim zdaniem Facebook?

Na przykład samowolnie cenzuruje

4. Data: 2017-07-03 18:10:10

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Na przykład samowolnie cenzuruje

Czy możesz rozwinąć ten temat? Co i jak cenzuruje?

5. Data: 2017-07-03 18:13:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-03 o 18:05, pinokio pisze:

> Na przykład samowolnie cenzuruje

Podaj przykład co ocenzurował.

Jak ktoś będzie zamieszczał treści pedofilskie, czy nawoływał do zbrodni
albo przemocy na tle rasistowskim, religijnym itp., to fejs nie powinien
reagować?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-07-03 18:14:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 3 lipca 2017 18:05:58 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Na przykład samowolnie cenzuruje

ZTCW Pejsbók jest firmą prywatną i ma prawo do moderowania czego lub kogo chce

7. Data: 2017-07-03 18:16:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 3 lipca 2017 18:14:57 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> ZTCW Pejsbók jest firmą prywatną i ma prawo do moderowania czego lub kogo chce

PS. Jak się nie podoba to zawsze własną Ryjoksiążkę można założyć - kto broni?
Są różne Adnokłassniki etc.

8. Data: 2017-07-03 18:17:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2017 o 18:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
> ZTCW Pejsbók jest firmą prywatną i ma prawo do moderowania czego lub kogo chce

Nie ma prawa być państwem w państwie

9. Data: 2017-07-03 18:20:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 3 lipca 2017 18:17:05 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Nie ma prawa być państwem w państwie

A co to jest państwo za papaj na kiju?

10. Data: 2017-07-03 18:37:16

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> ZTCW Pejsbók jest firmą prywatną i ma prawo do moderowania czego lub kogo chce

Dokładnie tak samo jak serwisy typu onet.pl czy gazeta.pl czy inne tam
kafejka czy kafeteria.pl?

Z tego co wiem, serwisy te walczą z ustawodawcami aby właśnie NIE
ODPOWIADAĆ za treści publikowane przez użytkowników i aby NIE BYĆ prawnie
zobowiązani do cenzury.

W Niemczech parę dni temu przeszła bardzo niekorzystna dla takich serwisów
ustawa nakazująca im bardzo szybką reakcję i usuwanie treści prawnie
zakazanych w czasie krótszym niż 24 godź. Z tego co słyszałem wiele
serwisów będzie te decyzje protestować w sądzie.

Hidden Brain - "Schadenfacebook"
"Revisiting the fault line"
Hidden Brain - "Is he Muslim?"
Lewakom