1000 potraw z piersi indyka

1. Data: 2005-01-17 20:56:48

Temat: 1000 potraw z piersi indyka
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wieczorowa pora:)
Moj Mezczyzna zakupil w macro ze 3 kilo mrozonych piersi indyka. I juz
powoli mi koncepsji brak, moze pomozecie?
byly juz:
1. kotlety w panierce z maki
2. kotlety w panierce z bulki tartej
3. roladki z pieczarkami w srodku
4. roladki z serem ostrowia w srodku i z parmezanem i czosnkiem (mniam!)
5. roladki z szuszonymi owocami w srodku
6. dewolay z serem
7. dewolay z maselkiem
8. chinszczyzna
9. galaretka

moze cos jeszcze???
Bo pol zamrazalnika zaindyczona;)
MadziaK, ktora lubi indyka, ale bez przesady!;)

1. Data: 2005-01-17 21:00:25

Temat: Re: 1000 potraw z piersi indyka
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powoli mi koncepsji brak, moze pomozecie?
ten brak to z przemeczenia indykowego;) konCepcji oczywiscie;)

1. Data: 2005-01-17 21:08:04

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

1.nadzienie: pieczarki,papryka, marchewka, kukurydza.
2. nadzienie, boczek,ogóek kiszony,papryka, plasterek serka, smaruje miesko
ostra musztarda.
3. nadzienie-ananas,
4. po chińsku-indyka w kostke i podsmazyc, z jarzynkami
5. po marokańsku- kroisz indyka w kostke, odstawiasz na 20 minut, dodajesz 4
Łyzki oleju, 1 łyzeczke curry, pieprz sól i ostra papryke, osobno gotujesz
woreczek ryżu, obierasz 3-4 pomidory ze skórki, lub 1puszka
pomidorów.smazysz miesko, jak bedzie brazowe dodajesz pomidory i gotujesz
tak długo, az sie rozgotuja, potem daje ryz i gotuje jeszcze jakies 5-7
minut, az ryz stanie sie "czerwonym".

Pozdrawiam Joa

1. Data: 2005-01-17 21:16:49

Temat: kurczak po marokansku
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczak po marokansku ( z piersi kurczaka lub indyka)

kroisz piers z indyka w kostke, dodajesz 4Łyzki oleju, 1 łyzeczke curry,
pieprz sól i ostra papryke i odstawiasz na 20 minut, osobno gotujesz
1woreczek ryżu, obierasz 3-4 pomidory ze skórki, lub 1puszka>
pomidorów.potem smazysz miesko, jak bedzie brazowe dodajesz pomidory i
gotujesz tak długo, az sie rozgotuja, potem daje ryz i gotuje jeszcze jakies
5-7
minut, az ryz stanie sie "czerwonym".

a ja ze zmeczenia pomyliłam kolejnosc, -wiec jeszcze raz.napisałam . przepis
wychodzi rewelacyjnie.

Pozdrawiam Joa

1. Data: 2005-01-17 21:45:58

Od: "Marek W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ten brak to z przemeczenia indykowego;) konCepcji oczywiscie;)

Ordynarne mielone mozna zrobic...

i spróbowac cus ala kotlet pożerski..

Kiełbase można zrobic..ale trzeba by wieprzowiny dodac tak sporo
wiecej..znaczy indyk zamiast wołowiny..

rosołek...

zgrilowac...

resztki dodac do sałatki..

Marek

1. Data: 2005-01-17 21:58:03

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):

> moze cos jeszcze???

1. pokrojone w kawalki z ciescie kokosowym (albo nalesnikowym)
2. zapiekanka: piersi+ pieczarki (wczesniej chwile razem podsmazone) +
brokuly w sosie smietanowym, przyprawione czosnkiem i tymiankiem

th.

1. Data: 2005-01-17 22:40:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Jan 2005 21:56:48 +0100, "MadziaK"
<k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>moze cos jeszcze???
>Bo pol zamrazalnika zaindyczona;)
>MadziaK, ktora lubi indyka, ale bez przesady!;)

Curry - zelazny punkt programu jedzenia poswiatecznego tutaj. Jak
sie kupi indora monstre i zostaje go wiecej niz sie zjadlo

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-18 06:08:30

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powoli mi koncepsji brak, moze pomozecie?
> Bo pol zamrazalnika zaindyczona;)
> MadziaK, ktora lubi indyka, ale bez przesady!;)

Potrawka, jak z kurczaka.
Klopsiki (mięso zemleć) w sosie.
Gulasz.
Życzę inwencji - Gośka

1. Data: 2005-01-18 07:46:56

Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. roladki z serem ostrowia w srodku i z parmezanem i czosnkiem (mniam!)
> 5. roladki z szuszonymi owocami w srodku

10. szaszłyki
11. gulasz np. z pieczarkami i mieszanką meksykańską (kompozycje dowolne)
12. indyk w śmietanie zapiekany w naczyniu żaroodpornym (dokładnie tak jak
pierś z kurczaka przepis podawany jakiś czas temu na grupie)

Danka

1. Data: 2005-01-18 12:11:30

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. roladki z serem ostrowia w srodku i z parmezanem i czosnkiem (mniam!)
> 5. roladki z szuszonymi owocami w srodku

_8-999_ chinszczyzna

1000. galaretka

:-) Moze piersi zapieczone w ciescie francuskim z serem?

cóż za fantastyczne ciasteczka piwne jadłam!
Jakie warzywa zimą?
grzaniec galicyjski
ryba wedzona
problem z kaczka