13 - dniowa dieta

1. Data: 2003-04-20 18:10:37

Temat: 13 - dniowa dieta
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy ktoś mógłby mnie poinformować na czym polega 13 dniowa dieta albo gdzie
można się czegoś o niej dowiedzieć.Chciałabym spróbować ją zastosować.
Z góry dziekuję i pozdrawiam
Anpaho (po raz pierwszy na tej grupie)

2. Data: 2003-04-20 22:20:20

Temat: Re: 13 - dniowa dieta
Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.poradnia2.ids.bielsko.pl/dieta.html

3. Data: 2003-04-21 11:58:39

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> http://www.poradnia2.ids.bielsko.pl/dieta.html

I to dziala?! Naprawde?!

Widze duzo niezcislosci w tym menu... ;-)

pozdr
Kasia

4. Data: 2003-04-22 09:35:50

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Czy ktoś mógłby mnie poinformować na czym polega 13 dniowa dieta albo
gdzie
> można się czegoś o niej dowiedzieć.Chciałabym spróbować ją zastosować.

To dieta dla naiwnych, którzy myślą że coś zmienią na dłużej. Szkodzi
zdrowiu. Niektórzy z powodzeniem stosują ja jako wstęp do rozsądnej zmiany
diety np na monti czy inną.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

5. Data: 2003-04-23 09:58:11

Od: "FAZER" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dieta dla naiwnych, którzy myślą że coś zmienią na dłużej. Szkodzi
> zdrowiu.
****
No bez przesady. Przeszedlem ja bezstresowo, zadnych negatywnych objawow nie
zauwazylem, a wrecz przeciwnie duzo schudlem i polepszylo mi sie
samopoczucie. A jak milo jest spotkac po dwoch tygodniach znajomych ktorzy
zamiast "czesc, co slychac" rozdziawiaja geby i mowia "kurde ale ty
schudles?!"

Pozdrawiam
P.S. Wszystko jest dla ludzi. Jak ktos chce stosowac diete 13 dniowa to
niech stosuje, nie moralizujcie i nie narzucajcie na sile komus swojej woli.
To ze ty uwazasz, ze cos szkodzi zdrowiu to twoje zdanie i nie kazdy musi
tak mysle. Rownie dobrze powinienes zakazac pic ludziom alkoholu, bo to
przeciez tez szkodzi zdrowiu.
Ja osobiscie polecam ta diete, szczegolnie dla kogos kto nie ma czasu na
zabawy z MM. Ja np. jestem bardzo zapracowany i nie mam czasu latac po
sklepach i szukac "zdrowej zywnosci" Jem normalnie tyle, ze w mniejszych
ilosciach niz przed dieta i co najwazniejsze, po zakonczeniu diety stracilem
nastepne 2 kg.

FAZER i kardynalska Honda CBR 1100 XX f...@r...pl
Fazerka 600S juz sprzedana www.fazer.riders.pl
Suzi GS 500 zarznieta przez innego gg: 1812266
Jawa 350 TS co wbila sie w Opla tele: 601 96 18 56

6. Data: 2003-04-27 14:11:44

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"FAZER" <f...@r...pl> skribis:

>To ze ty uwazasz, ze cos szkodzi zdrowiu to twoje zdanie i nie kazdy musi
>tak mysle.

pewnie, moze sie w myslach mijac z oczywista prawda.

> Rownie dobrze powinienes zakazac pic ludziom alkoholu, bo to
>przeciez tez szkodzi zdrowiu.

Jasne ze _naduzywanie_ szkodzi. I co, tez powiesz ze kazdy ma prawo miec
wlasne zdanie, czy szkodzi czy nie?

>Ja osobiscie polecam ta diete, szczegolnie dla kogos kto nie ma czasu na
>zabawy z MM.

tyle samo zabawy tu i tu.

> Ja np. jestem bardzo zapracowany i nie mam czasu latac po
>sklepach i szukac "zdrowej zywnosci"

gadasz od rzeczy. co to ma wsplnego z MM?

Pozdrawiam, Leh.
--
Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
http://www.arystoteles.pl/nmf/

7. Data: 2003-05-18 00:19:18

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> I to dziala?! Naprawde?!
>
> Widze duzo niezcislosci w tym menu... ;-)

Hmm, to jest podobne do diety, którą stosowali moi rodzice. No... chudzi
są. Ale też potem zmienili styl życia.
Tylko że u nich to brzmiało nieco inaczej. Pamiętam, jak Tata wstawał
radosny i pytał Mamę:
-To co dziś mamy na śniadanie?
A Mama odczytywała z diety:
-Ekhm. Kawa + sucharek.