1939 wraca.

1. Data: 2017-11-21 15:38:40

Temat: 1939 wraca.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Atmosfera szkalowania Polski w Europie i świecie, fabrykowana przez Niemcy
i ich zwolenników w Unii, której Niemcy są hegemonem, jest identyczna jak w
latach 1938-39, krótko przed napaścią Niemiec na Polskę.
Tak mówią starzy ludzie, dokładnie pamiętający te czasy.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

2. Data: 2017-11-21 17:21:17

Temat: Re: 1939 wraca.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 listopada 2017 15:38:41 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> latach 1938-39, krótko przed napaścią Niemiec na Polskę.
> Tak mówią starzy ludzie, dokładnie pamiętający te czasy.

E, mimo wszystko jeżeli chodzi o stronę Polski jest lepiej. Nerwy Polakom
nie puszczają i nie ma rozruchów antyniemieckich wkurzonych Polaków w Polsce,
które dały nazistowskim niemcom pretekst do brutalnego podboju.
Nawet odwrotnie, chętnie witamy tutaj Niemców z dużej litery, takich co wieją
przed Merklichą i przed turkami.

3. Data: 2017-11-21 17:23:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 listopada 2017 17:21:19 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> które dały nazistowskim niemcom pretekst do brutalnego podboju.
> Nawet odwrotnie, chętnie witamy tutaj Niemców z dużej litery, takich co wieją

PS. Nie myl niemiec i niemców jako skancerowanego organizmu politycznego
z Niemcami jako kulturalnym narodem.

4. Data: 2017-11-21 18:00:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> E, mimo wszystko jeżeli chodzi o stronę Polski jest lepiej. Nerwy Polakom
> nie puszczają i nie ma rozruchów antyniemieckich wkurzonych Polaków w Polsce,

Na razie. Ale mało brakuje.

> które dały nazistowskim niemcom pretekst do brutalnego podboju.

No, wiesz, PO w PE usilnie nad tym pracuje.
Ale się dochrapie, że to ich ludzie wywiozą.

> Nawet odwrotnie, chętnie witamy tutaj Niemców z dużej litery, takich co wieją
> przed Merklichą i przed turkami.

Jak każdego porzadnego Człowieka niezależnie od wiary i narodowości.
Bo to właśnie porządni Niemcy uciekają przed terrorystami, Makrelą i
zalewającą Niemcy muzułmańską i afrykańską imigracją ekonomiczną, a przede
wszystkim przed politpoprawnym terrorem obywateli przez coraz bardziej
totalitarne państwo niemieckie.
Do Turków nikt niczego nie ma. Ja też nie. Pracują - nie terroryzują, nie
żądają darmochy.

5. Data: 2017-11-21 19:49:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 listopada 2017 18:01:11 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Do Turków nikt niczego nie ma. Ja też nie. Pracują - nie terroryzują, nie
> żądają darmochy.

No ja raczej miałem na myśli nazi-arabów ;)

6. Data: 2017-11-21 19:50:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 15:38, XL pisze:
> [...]
> latach 1938-39, krótko przed napaścią Niemiec na Polskę.
> Tak mówią starzy ludzie, dokładnie pamiętający te czasy.

Patrzysz nie w tę stronę co trzeba.
Specjaliści w fabrykowaniu są z drugiej strony. I wewnątrz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-11-21 20:13:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 18:00, XL pisze:

> Do Turków nikt niczego nie ma. Ja też nie.

Czemu mnie to nie dziwi?

http://www.dw.com/pl/reporterzy-bez-granic-najwi%C4%
99cej-dziennikarzy-trafia-do-wi%C4%99zie%C5%84-w-tur
cji/a-36751862

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-07-15/turcja
-najwiekszym-wiezieniem-swiata-dla-dziennikarzy/

http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/w-turcji-najwiece
j-dziennikarzy-przebywa-w-wiezieniach

I z drugiej mańki:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Turcja#Religia

"islam - 98% (71 330 000)"
"chrześcijaństwo - 0,43% (310 000)"
"katolicyzm - 0,07% (50 000)"

"Oficjalne liczby są jednak nie do końca prawdziwe, gdyż każdy
mieszkaniec Turcji, jeżeli nie deklaruje się jako wyznawca innej
religii, automatycznie zaliczany jest do muzułmanów."

To tak jak u nas :)

"Nie ma tam czegoś podobnego do wystąpienia z kościoła
chrześcijańskiego, toteż ateiści i agnostycy oficjalnie uznawani są za
muzułmanów. *Wymagana jest po prostu przynależność do jakiejkolwiek
religii*. Z tego powodu liczba mieszkańców Turcji niewyznających żadnej
religii jest nieznana."

Fajnego sojusznika sobie znalazłaś :)
Cierpisz na osobowość mnogą, czy jest z tym ci dobrze?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-11-21 21:07:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Patrzysz nie w tę stronę co trzeba.

Albowiem ty mi proroku będziesz wskazywał, gdzie mam patrzeć.

9. Data: 2017-11-21 21:48:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 21:07, XL pisze:

> Albowiem ty mi proroku będziesz wskazywał, gdzie mam patrzeć.

Albowiem twoja racja jest twojsza niż mojsza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-11-21 22:51:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Albowiem twoja racja jest twojsza niż mojsza.

I na tym się skup.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":
http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

"Dobra Zmiana" jako II faza bar-do III RP - 2 etap (bóstw gniewnych). Dusza polska w świetle Tybetańskiej Księgi Umarłych
Faszyści zarzucają NAM faszyzm!
Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Unia - dobrodziejka Polski :->