1939 wraca.

11. Data: 2017-11-21 23:21:52

Temat: Re: 1939 wraca.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 22:51, XL pisze:

> I na tym się skup.

Skupię się, jak tylko wyjawisz skąd wyssałaś bzdurę, że Stalin dostał Nobla.
Albo jak wytłumaczysz to, że minister środowiska strzela do zwierząt i
wycina puszczę.
Albo to, dlaczego minister wojny niszczy polską armię.
Albo to, dlaczego minister edukacji niszczy edukację.
A najlepiej wszystko na raz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-11-22 00:15:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Skupię się, jak tylko

Warunki jakieś?
LOL

> wyjawisz skąd wyssałaś bzdurę,

Mam ci twojsze racje uzasadniać? Chory jesteś? Se życz powrotu.

> że Stalin dostał Nobla.

No nie dostał. Dostałby, gdyby go przyjął, nie? Czegoś nie rozumiesz?

> Albo jak wytłumaczysz to, że minister środowiska strzela do zwierząt i
> wycina puszczę.

Bo mu wolno.
Po prostu.
Planowy odstrzał zwierząt i wycinka chorych drzew to normalny w każdym
lesie element mający na celu dobry stan tegoż.
A w strzelaniu do zwierząt byli w Polsce przez 8 lat o wiele wyżej
posadowieni... gajowi. Ich nie pytałeś, jak to tłumaczą.
Pasuje?

> Albo to, dlaczego minister wojny niszczy polską armię.

Mam uzsadniać twojszą rację? Masz paranoję. Cięzko ci będzie z tego...
wrócić do zdrowia.

> Albo to, dlaczego minister edukacji niszczy edukację.

Twojsze racje sam sobie tłumacz.

> A najlepiej wszystko na raz.

Chętnie:
??

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

13. Data: 2017-11-22 07:54:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-22 o 00:15, XL pisze:

> Warunki jakieś?
> LOL

> Mam ci twojsze racje uzasadniać? Chory jesteś? Se życz powrotu.

> No nie dostał. Dostałby, gdyby go przyjął, nie? Czegoś nie rozumiesz?

Napiszę ci pełnym zdaniem, bo znowu uciekasz od odpowiedzi:
Kiedy i kto Stalinowi przyznał nagrodę Nobla, której to nagrody Stalin
nie przyjął?

Czy ty w ogóle rozumiesz język polski?
Po Niemiecku mam ci to napisać? Jesteś Polką?

> Bo mu wolno.
> Po prostu.

Kto normalny strzela do zwierząt dla rozrywki?

> Planowy odstrzał zwierząt i wycinka chorych drzew to normalny w każdym
> lesie element mający na celu dobry stan tegoż.

Przecież nie o to pytałem. On nie wycina chorych drzew.
Rozumiesz język polski?

> A w strzelaniu do zwierząt byli w Polsce przez 8 lat o wiele wyżej
> posadowieni... gajowi. Ich nie pytałeś, jak to tłumaczą.

Pytałem.

> Pasuje?

Co?

> Mam uzsadniać twojszą rację? Masz paranoję. Cięzko ci będzie z tego...
> wrócić do zdrowia.
>
> Twojsze racje sam sobie tłumacz.

Znowu trafiłem w sedno.
Ten twój pislamski umysł jest taki zabawny :)
Podoba ci się to co robią, ale nie wiesz dlaczego to robią....

> Chętnie:
> ??

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr.

14. Data: 2017-11-22 12:10:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Po Niemiecku mam ci to napisać?
> Jesteś Polką?

Oczywiście. Żadna Polka nie napisze ,,po Niemiecku".

??

15. Data: 2017-11-22 12:58:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-22 o 12:10, XL pisze:

> Oczywiście. Żadna Polka nie napisze ,,po Niemiecku".

Ale sens zrozumiałaś, czy nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-11-22 13:20:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ale sens zrozumiałaś, czy nie?

Widzę, że ty ciągle nie.
Muszę ci powtarzać:
??

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":
http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

"Dobra Zmiana" jako II faza bar-do III RP - 2 etap (bóstw gniewnych). Dusza polska w świetle Tybetańskiej Księgi Umarłych
Faszyści zarzucają NAM faszyzm!
Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Unia - dobrodziejka Polski :->