2+2*2=8

31. Data: 2010-01-19 06:39:07

Temat: Re: 2+2*2=8
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>
news:hj2p1p$d2e$1@news.onet.pl...

> Lubczyk dodaje smaku, ale go nie tworzy. Zamków na piasku
> się nie da budować.
> -- Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Mam na działce lubczyk (Levisticum officinale) który nazywam MAGA.
Lubię ten smak podobny do
http://www.krakoviak.es/images/mag_w_plynie.gif
Czy maga (przyprawa) zawiera magę (wyciąg z liści byliny),
to nie wiem - ale wiem, że "mowa polski być trudne"
Maggi afrodyzjak do czego innego służy niż maggi dodatek
do potraw - choć to niby to samo. Samą magę także można
jeść - co czasem robię urywając listek i żując jak byk (samiec krowy).
. . .
W kontekście 2+2*2 zabrakło mi potwierdzenia, że ktokolwiek kto
przeczytał moje wyjaśnienie, to zrozumiał co napisałem i uważa
tak samo.
W kontekście słowa "pszepraszam" zabrakło mi potwierdzenia,
że autor piszący posty ma prawo udawać, że sepleni zwłaszcza
gdy się wygłupia, a słowo "pszepraszam" dotyczy figury stylistycznej
utworzonej przez połączenie dwóch wyrazów "Cipowiedziałem"
bo nie wiadomo, czy autor ma na myśli
Ci powiedziałem
czy
Cipo wiedziałem
żart-kalambur z serii "gra półsłówek" w połowie jak najbardziej
zaczepnya w drugiej połowie informacyjny. :-)
PS.
Statystyka nie wyklucza rzeczy na pozór niemożliwych. Już sam fakt,
że człowiek będąc jednym z nieskończoności nie jest ZEREM,
jest tego dowodem = jeden z nieskończoności, a nie ZERO.
Zamki na piasku zbudowane wirtualnie mogą się ziścić realnie,
jeśli taka ścieżka rozwoju jest wpisana w przeznaczenie,
a przeznaczenie tworzą podmioty zgodnie z własną WOLĄ. :)
Po prostu trzeba chcieć.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

--
"Z tym największy jest ambaras, żeby dwoje chciało na raz."
/Tadeusz Żeleński-Boy (1874 - 1941)/

32. Data: 2010-01-19 11:38:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> "Prawusek" <p...@i...pl>

> A wiesz, że chronologia dokonuje się bez zegarów?
> Tu działają liczby porządkowe i zliczanie kolejnych wydarzeń.
> Robakks

Jasne, tylko możecie nigdy się nie spotkać, gdy będziecie należeć do różnych
wydarzeń...

33. Data: 2010-01-19 12:18:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jasne, tylko możecie nigdy się nie spotkać, gdy będziecie należeć
> do różnych wydarzeń...

Twoja wypowiedź jest prawdziwa zarówno w aspekcje fizycznym
(inna epoka), w aspekcie geometrycznym (inna lokalizacja)
jak i w aspekcie psychicznym = inny stan świadomości
uniemożliwiający spotkanie 1-szego stopnia.
Zdarza się, że choć ludzie żyją fizycznie ze sobą, to psychicznie
są bardzo od siebie daleko. Po śmierci jednej z takich osób
ta druga mówi: "rozminęliśmy się na drodze życia..."
Edward Robak

FUNDAMENTALNE PYTANIE, CZYLI...
Re: Cisza na psp, wicher dmie,
Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.
Faszyzm w imię Miłości
WIDAC...