2 kwietnia 2007 r., czyli koincydencje koła fortuny

1. Data: 2007-04-02 19:08:55

Temat: 2 kwietnia 2007 r., czyli koincydencje koła fortuny
Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Grobelny, z zawodu fotograf, fortuny dorobił się pod koniec lat 70.,
handlując w całej Polsce obrazkami z wizerunkiem Jana Pawła II.

PN

2. Data: 2007-04-02 22:28:57

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PN napisał(a):
> Grobelny, z zawodu fotograf, fortuny dorobił się pod koniec lat 70.,
> handlując w całej Polsce obrazkami z wizerunkiem Jana Pawła II.

a nie jakoś inaczej ta fortuna się u niego zaczepiła?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

3. Data: 2007-04-02 22:59:53

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Grobelny, z zawodu fotograf, fortuny dorobił się pod koniec lat 70.,
> handlując w całej Polsce obrazkami z wizerunkiem Jana Pawła II.
>
> PN

?

ett
Mogę Cię wykorzystać ponownie jako tester czetnika?

4. Data: 2007-04-02 23:02:41

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> a nie jakoś inaczej ta fortuna się u niego zaczepiła?

Naditerpretujesz z błędem (wgm)
Sam się dziwiłem, dlaczego za dziesięciogroszówkę przebitą na medalik,
ktoś płaci pareset złotych. "Piękne czasy".

ett

5. Data: 2007-04-03 00:44:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eus1k9$n1h$...@n...onet.pl...

> ett
> Mogę Cię wykorzystać ponownie jako tester czetnika?

Ja pozwalam... ;P
Skoroś tak zacietrzewiony... ;)

6. Data: 2007-04-03 07:14:52

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> a nie jakoś inaczej ta fortuna się u niego zaczepiła?

pewnie to była fortuna na miarę tamtych czasów

i pierwsza

były kolejne

7. Data: 2007-04-03 10:30:42

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:eus1k9$n1h$...@n...onet.pl...

> Ja pozwalam... ;P
> Skoroś tak zacietrzewiony... ;)

Musisz się wtrącić...
A szyb zbyt głęboki, dźwięk mi zanikł. :-))
"Czarny punkt-cie" na drodze.

ett

Widzisz jak się przydajesz, chcąc nie chcąc :-)))

Właśnie wpadłem na ciekawy pomysł,
kampanii ograniczającej wypadki na drodze.
Ty, moje parapetum mobile :-)))

PS.do PN.
Chyba przesadziłem z nieczytelnością.
Sklecę więc wyjaśnienie.
:-)

8. Data: 2007-04-03 14:34:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"PN" <s...@l...po> wrote in message news:eurkad$dof$1@news.onet.pl...
> Grobelny, z zawodu fotograf, fortuny dorobił się pod koniec lat 70.,
> handlując w całej Polsce obrazkami z wizerunkiem Jana Pawła II.

I za to go policja szukała... niezle jaja...
Duch

9. Data: 2007-04-03 17:22:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PN napisał(a):

> były kolejne

sz cję

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

10. Data: 2007-04-03 17:23:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> Naditerpretujesz z błędem (wgm)
> Sam się dziwiłem, dlaczego za dziesięciogroszówkę przebitą na medalik,
> ktoś płaci pareset złotych. "Piękne czasy".

chyba najlepiej zarabia się na gówienkach

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

troche prawdy o nas