2 salatki: z kopru wloskiego, pomaranczy

1. Data: 2000-03-07 17:44:59

Temat: 2 salatki: z kopru wloskiego, pomaranczy
Od: Renata MALKOWSKA <r...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

1)
kiedys, ktos ;) prosil o przepis na salatke z kopru
wloskiego:

2 sredniej wielkosci surowe ogorki,
1 koper wloski,

dobry ocet winny, oliwa, czosnek, sol, bialy pieprz

Warzywa pokroic w sredniej wielkosci kostke.
Moze tez byc wersja ze smietana doprawiona sola i pieprzem;

2)
nie wiem skad mam przepis, ale wielokrotnie z niego korzystalam
i bardzo mi smakowala salatka zrobiona w nastepujacy sposob:

pokrojone w kostke:

2 pomarancze,
1 cytryna,
1 cebula;

oliwa, sol

a propos tejze salatki mam pytanie, czy ona pasuje do jakiegos
dania, alkoholu ??? - do tej pory podawalam to jako "ciekawostke"
kulinarna w ramach oczekiwania na danie glowne;

3)
jest w Warszawie cukiernia (nie mam w niej udzialow ;)), przy
ktorej niech sie schowaja wszystkie inne. Ilekroc musze miec
dobre ciasto, a nie mam czasu aby upiec kupuje tam (w okresach,
kiedy jest duzy popyt na wypieki, trzeba zamawiac wczesniej). Te
ciasta nie sa przeslodzone, a smakuja ... mniam.
Podaje namiary: cukiernia "Irena" na ulicy Zakopianskiej (kiedys
byli na ulicy Francuskiej);

4)
poniewaz jest to dopiero moj drugi post, a czytuje Was tak mniej
wiecej od roku - to chyba trzeba mnie zaliczyc do grupy
"czytaczy" (informacja do statystyki Ostrego ;)).

Pozdrawiam
R.