40 tydzień ciąży i 2 dni

1. Data: 2004-10-11 13:08:05

Temat: 40 tydzień ciąży i 2 dni
Od: "BDG" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie zauważyłam brunatne, delikatne poplamianie. Skurcze się nie
pojawiły. Ot, nocny ciągły ból brzucha, rano troszkę lepiej, ale brzuszek
raczej cały czas twardawy. Bólu już nie odczuwam.
Nie chciałabym leżeć bez skurczy w szpitalu.
Co radzicie. Dzwonić do ginekologa czy jeszcze odczekać?

Pozdrawiam,
Bernadeta

Ps. Od piątku odchodzi czop śluzowy

2. Data: 2004-10-11 16:17:33

Temat: Re: 40 tydzień ciąży i 2 dni
Od: "Dorota B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzwonić, nie czekać. Powodzenia Dorota

3. Data: 2004-10-11 18:17:53

Od: "do" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie chciałabym leżeć bez skurczy w szpitalu.
> Co radzicie. Dzwonić do ginekologa czy jeszcze odczekać?

No to lec na izbe przyjec!!!

--
Dorota mama Joasi (1.04.2001) i Pawelka (4.07.2003)
gg 2418211

Ćwiczenia izometryczne
drgawki przed zasnieciem
bolące piersi przed okresem