5 orientacji seksualnych

1. Data: 2015-05-22 02:59:38

Temat: 5 orientacji seksualnych
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Newsweek: Czyli ktoś, kto obiecuje, że wyleczy z homoseksualizmu, kłamie?

Dr Stanisław Dulko: - Tak. To jest skrajna nieodpowiedzialność. Osoba, która się na
takie obietnice nabierze, straci tylko czas, a bywa, że również pieniądze.

Newsweek: Miał pan kiedyś pacjentów, którzy prosili o wyleczenie?

Dr Stanisław Dulko: - W ciągu ponad 40 lat mojej praktyki było kilku, którzy przyszli
do mnie zdesperowani, mówiąc: "Niech pan coś z tym zrobi, już dłużej nie mogę".

Newsweek: Co pan im odpowiadał?

Dr Stanisław Dulko: - Przedstawiałem aktualny stan wiedzy: że homoseksualizm to
predyspozycja psychiczna, która powstaje w okresie życia płodowego, ma charakter
trwały i nieodwracalny. Medycyna nie wynalazła leku.

Newsweek: A nie wynalazła?

Dr Stanisław Dulko: - No nie, bo homoseksualizm to nie choroba. To po prostu jeden z
pięciu rodzajów tożsamości seksualnej.

Newsweek: Pięciu?!

Dr Stanisław Dulko: - Tak, przy czym najwięcej ludzi ma oczywiście tożsamość
heteroseksualną. Dalej w kolejności występowania jest biseksualizm i homoseksualizm.
Czwarty rodzaj, który prawdopodobnie będzie wkrótce umieszczony w międzynarodowej
klasyfikacji, to tzw. tożsamość autoerotyczna.

Newsweek: Pierwsze słyszę.

Dr Stanisław Dulko: - To człowiek samowystarczalny erotycznie. Realizuje swoje
potrzeby wtedy, kiedy ma ochotę, w taki sposób, jaki mu odpowiada.

Newsweek: Krótko mówiąc, masturbuje się?

Dr Stanisław Dulko: - Zaspokaja się za pomocą różnych form onanizmu. Jest zakochany w
sobie, szczęśliwy i radosny.

Newsweek: A ten piąty rodzaj tożsamości?

Dr Stanisław Dulko: - Aseksualizm. Żyją wśród nas ludzie zupełnie niezainteresowani
seksem. Miałem kiedyś takiego pacjenta, był studentem, mieszkał w akademiku.
Opowiadał, że jak nadchodzi piątek, to jego współlokator dostaje amoku. Kąpie się,
goli, szuka czystej bielizny, prosi, by mu pożyczyć spodnie, bo idzie na dyskotekę z
dziewczyną. A mój pacjent zupełnie nie rozumiał, o co tyle hałasu. Bo on sobie w tym
czasie szedł do czytelni Biblioteki Narodowej. Cisza, spokój, można napisać referat.

Newsweek: Czy aseksualny czuje, że coś go omija?

Dr Stanisław Dulko: - Nie, absolutnie. Jemu jest dobrze, nawet bardzo. To
najszczęśliwszy z ludzi. Wyliczam te wszystkie rodzaje tożsamości seksualnej, żeby
pokazać, że nie ma jednego wzoru popędu. Natura, ewolucja, najwyższy Stwórca -
jakkolwiek to nazwiemy - dopuszcza całą paletę odcieni ludzkiej seksualności. To my,
ludzie, mamy z tym problem. Mówimy: masz być albo kobietą, albo mężczyzną, a na
partnera wybierać płeć przeciwną. Koniec, kropka. A jeśli ci się to nie podoba, to
biada ci, wyrzucamy cię poza margines życia społecznego. I tłumaczymy sobie, że
Najwyższy się pomylił, widocznie takiego wybrakowanego człowieka tworzył wieczorem,
kiedy był zmęczony.

http://m.newsweek.pl/homoseksualizm-leczenie-newswee
k-pl,artykuly,280855,1,2.html

2. Data: 2015-05-22 07:45:17

Temat: Re: 5 orientacji seksualnych
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 02:59, Penetrator pisze:

> [...]
>
> Newsweek: Krótko mówiąc, masturbuje się?
>
> Dr Stanisław Dulko: - Zaspokaja się za pomocą różnych form onanizmu. Jest zakochany

no i w koncu - najlepsza baba to wlasna graba, popieram

--
gazebo

3. Data: 2015-05-22 15:37:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> no i w koncu - najlepsza baba to wlasna graba, popieram

I przy okazji wyjaśniło się skąd się biorą małe grabki.

Dębska

4. Data: 2015-05-22 16:27:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 May 2015 15:37:06 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> I przy okazji wyjaśniło się skąd się biorą małe grabki.

Cudne :-D

--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
http://wpolityce.pl/polityka/245272-sumlinski-bronis
law-komorowski-nigdy-nie-osiagnalby-takiego-stanowis
ka-gdyby-nie-jego-zaplecze-wywodzace-sie-z-wsi
http://wpolityce.pl/polityka/245454-beda-walczyc-do-
konca-zeby-ich-sprawki-nie-wyszly-na-jaw-beda-do-kon
ca-wspierac-komorowskiego-prof-zybertowicz-o-przyczy
nach-zacieklosci-srodowiska-po
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której
zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego
bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civ
ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislaw
ie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komo
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-lu
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komoro
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

5. Data: 2015-05-22 16:30:09

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 16:27, Ikselka pisze:

> Cudne :-D

co u ciebie podlizuchu?

--
gazebo

6. Data: 2015-05-22 19:19:35

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 May 2015 07:45:17 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
zakochany w sobie, szczęśliwy i radosny.

> no i w koncu - najlepsza baba to wlasna graba, popieram

Bidulek :(

M.

7. Data: 2015-05-22 19:19:58

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 May 2015 15:37:06 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> I przy okazji wyjaśniło się skąd się biorą małe grabki.

:)))

M.

8. Data: 2015-05-22 20:47:24

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 19:19, Fragi pisze:

> [...]
potrzeby wtedy, kiedy ma ochotę, w taki sposób, jaki mu odpowiada.

zakochany w sobie, szczęśliwy i radosny.

szczesliwy i radosny bidulek :)

--
gazebo

9. Data: 2015-05-22 21:06:04

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-22 o 19:19, Fragi pisze:
- pokaż cytowany tekst -
szczesliwy i radosny bidulek :)

--
gazebo

Bo to uderza w jej samoakceptacje, ona się rozkłada, moczy by być nawilżona i myśli
że zrobi wrażenie, a facet ...przepraszam kochanie ale ja wolę własną grabę. :)

10. Data: 2015-05-22 23:29:04

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 21:06, Penetrator pisze:
> Bo to uderza w jej samoakceptacje, ona się rozkłada, moczy by być nawilżona i myśli
że zrobi wrażenie, a facet ...przepraszam kochanie ale ja wolę własną grabę.:)

masz cos przeciwko masturbacji kobiet?

--
gazebo

Ideologia
Filmy przyrodnicze Cejrowskiego
Re:
Re:
57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach