500zł na dziecko, czyli jak obiecując okraść.

1. Data: 2015-12-01 19:04:20

Temat: 500zł na dziecko, czyli jak obiecując okraść.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyszło na jaw, że dodatkowe 500 zł będzie wliczać się do dochodu. To dla wielu
najbiedniejszych rodzin oznaczać będzie utratę zasiłków, ponieważ przekroczą
uprawniające do nich progi. Weźmy na przykład samotną matkę dwójki dzieci: 11 i 14
lat. W tej chwili otrzymuje ona 370 zł z tytułu samotnego macierzyństwa oraz 236 zł
zasiłku rodzinnego, w sumie 606 zł. Jeśli złoży wniosek o przyznanie 500 zł na każde
dziecko - w sumie będzie to 1000 zł - okaże się, że ona i jej dzieci przekraczają
próg o ponad 200 zł, straci więc prawo do wszystkich dotychczasowych zasiłków. Nasza
samotna matka zyska więc na reformie zaledwie 396 zł. Przyjmijmy, że mamy rodzinę -
chora, niepełnosprawna babcia (emerytura - 1100 zł), opiekująca się nią córka,
pracujący zięć (2200 na rękę) i dwoje dzieci. W tej chwili idealnie mieszczą się w
progu, dostają zasiłek na dzieci i z tytułu opieki nad osobą niepełnosprawną, w sumie
756 zł. Dla nich oferta PiS oznacza zaledwie 244 zł więcej. W tym samym czasie pełna
rodzina, która nie musi borykać się z niczyją niepełnosprawnością, dostanie aż cztery
razy więcej!

Prawo i Sprawiedliwość jest zatem pierwszą znaną mi partią, która wprowadza
świadczenie rodzinne o charakterze - de facto - degresywnym. Im bardziej potrzebujesz
pieniędzy, tym mniej ich dostaniesz. Tyle nam zostało z "socjalnego" PiS-u.

https://m.facebook.com/portalstrajk/photos/a.1110976
118929625.1073741829.962708943756344/126764482326275
3/?type=3&source=48&refsrc=http%3A%2F%2Fstrajk.eu%2F
500-zl-na-zamozne-dziecko%2F&locale2=en_US&__tn__=E

http://strajk.eu/500-zl-na-zamozne-dziecko/

2. Data: 2015-12-01 19:48:26

Temat: Re: 500zł na dziecko, czyli jak obiecując okraść.
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Wyszło na jaw, że dodatkowe 500 zł będzie wliczać się do dochodu.

Zarówno 500 na dziecko jak i 8000 kwoty wolnej, to wspomaganie bardziej
bogatych niż biednych.

3. Data: 2015-12-01 23:09:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

>Wyszło na jaw, że dodatkowe 500 zł będzie wliczać się do dochodu.

Zarówno 500 na dziecko jak i 8000 kwoty wolnej, to wspomaganie bardziej

No właśnie dostaną kasę bogaci biednym zabiorą, zaczynam być wielbicielem pisu, bo
tak ich bez wazeliny robią w dupsko, tych swoich wyborców, że aż miło popatrzeć :)

Ludzie odchodzą w sprzeciwie
Pierwszy seryjny morderca Europy
Terroryzm nasz powszedni
Polska Katolicka Stawi Opór Gejoinwazji