6 dni

21. Data: 2003-05-11 21:02:40

Temat: RE: 6 dni
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Bogusławie ! Nie sadź ich . W końcu za kilka dni będziemy wykopywać ;-P
> PS.Co nam kupiłeś ?
> kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl

Onoclea 'Minima'-dostałem, czekałem na tą paproć 3 lata :-)
:-) Bogusław
P.s. Do Wszystkich Grupowiczów- nie da sie podzielić :-)
:-) Bogusław

22. Data: 2003-05-11 21:07:12

Temat: Odp: 6 dni
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9lj2j$qp4$...@a...news.tpi.pl...

> Mam pytanko do uczestników, czy będziemy coś grilować, czy nie?

Wyłącznie! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

23. Data: 2003-05-11 21:07:29

Temat: RE: 6 dni - do KaOwca :-)
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski
(...)
> Niech chociaż te dęby nad stawem zostaną.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Dęby zostaną , mają za zadanie zacienianie winorośli :-)
:-) Bogusław

24. Data: 2003-05-11 21:09:21

Temat: Re: Odp: 6 dni - do KaOwca :-)
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> 1. Czy bramka z wykrywaczem roślin została już zainstalowana?

Nie, ale dzisiaj podejrzeliśmy w Arboretum w Wojsławicach system
znakowania roślin, więc być może przeniesiemy te nawyki do Parku
Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich ze Szczególnym Uwzględnieniem
Prywatnego Ogrodu Botanicznego :)

> 2. Czy Służba Ochrony Przyrody Parku Krajobrazowego Wzniesień
> Łódzkich ze Szczególnym Uwzględnieniem Prywatnego Ogrodu
> Botanicznego ( w skrócie: SOPPKWŁzSUPOB) prowadzi intensywne
> treningi?

Ciebie postawimy na bramce -- będziemy mieli stuprocentową pewność :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien furiat raz rzekł: ,,Tato,
co to jest właściwie lato?''

25. Data: 2003-05-11 21:18:07

Temat: Odp: 6 dni - do KaOwca :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOEIBDPAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...
> Dęby zostaną , mają za zadanie zacienianie winorośli :-)
> :-) Bogusław
To gdzie ty tę winnicę umieściłeś? W stawie???
Pozdrawiam :-)
Janusz

26. Data: 2003-05-11 21:21:25

Temat: Odp: Odp: 6 dni - do KaOwca :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> [...]
> znakowania roślin, więc być może przeniesiemy te nawyki do Parku
> Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich ze Szczególnym Uwzględnieniem

Napromieniowanie i licznik Geigera?? :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

27. Data: 2003-05-11 21:26:54

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Ciebie postawimy na bramce -- będziemy mieli stuprocentową pewność :->
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
Janusza to zarezerwowałem do pielenia winorośli, plany chcesz mi krzyżować
:-)
:-) Boguslaw

28. Data: 2003-05-11 21:34:17

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Dziadek<d...@p...onet.pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:b9m8sc.3vvlto1.1@news.Dziadek.priv.pl> ,a ja na to :

> Mam zamiar zrobić po prostu ładny
> film z tego spotkania. Najpierw pofilmuję ogród a potem , na przykład o
> godzinie 13-ej wszystkich gości. Proszę o współpracę. Wyobrażam sobie że
> to będzie (z boku, nie widoczna) kolejka i każda osoba wejdzie mi w
> nieruchomy kadr (na jakimś pięknym, kwitnącym tle) i przedstawi się
> wyraźnie - imieniem, nazwiskiem i ksywką grupowa, uśmiechnie się i
> następny.

Mam jedno pytanie czy mam dygnąć ? I czy podkolanówki muszą być
podciągnięte?

> Bardziej pomysłowe i życzliwe dla Bogusława osoby mogą mnie dodatkowo na
> boczku molestować przekazując indywidualne teksty do kamery a propo
> ogrodu, spotkania itp.

DZiadku ! Starszych osób nie będziemy molestować.Poza tym będę ze Swoją
Panią więc najwyżej ją będę molestował - jesli znajdzie się troche
miejsca,bo przy takim tłumie to nie sądzę. ;-)))

Wiecie jak będzie frajda gdy na następnym spotkaniu
> oglądniemy materiał

Poważnie to pomysł bardzo fajny.Tylko prosił bym aby filmowac z biodra , bez
pozowania i innych takich tam pierdół . Taki dokument ,a nie kronika filmowa
;-)
Wiem ,niepotrzebnie pouczam ,wybacz.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

29. Data: 2003-05-11 21:46:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dęby zostaną , mają za zadanie zacienianie winorośli :-)
> :-) Bogusław
:)
jako czlowiek
ktory ma w planie jutro posadzic na poczatek kilka krzewow winorosli zapytam
czy winorosle musza byc cieniowane
bo przwidzialem dla nich troche z tych "dwie morgi slonca"
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

30. Data: 2003-05-11 22:04:58

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <t...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9mgo3$63m$...@a...news.tpi.pl...

> ;-)
> Wiem ,niepotrzebnie pouczam ,wybacz.

Potrzebnie. Bo scenariusz Dziadka grozą trąci....
Pozdrawiam :-)
Jansuz

Małpi gaj
jeżyna ogrodowa