6 milionów przeciwko 32 milionom

1. Data: 2016-11-17 18:35:06

Temat: 6 milionów przeciwko 32 milionom
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tylu głosowało na pis, teraz po roku siadła gospodarka, oczywiście bydło buraczane
okradające kraj z klerem przez rok do tego doprowadziło i dziwi was że weszła ustawa
pozwalająca strzelać do polaków, gdy bydło nieobliczane kradnie dalej?

2. Data: 2016-11-17 18:59:23

Temat: Re: 6 milionów przeciwko 32 milionom
Od: Miś polarny z Budnik <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-17 o 18:35, Lord Gender pisze:
> [...]
pozwalająca strzelać do polaków, gdy bydło nieobliczane kradnie dalej?

E tam, zaraz gospodarka siadła. Kartofle i buraki latoś obrodziły przecież.

--
Kocham USA, Niemcy, Izrael i Rosję.

3. Data: 2016-11-17 20:50:41

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

WOJCIECH WARSKI, PRZEDSIĘBIORCA, SZEF KONWENTU BCC
Prezes Kaczyński opowiada androny. W dodatku robi to cynicznie i z premedytacją.
Wiem, że jest człowiekiem inteligentnym i zdaje sobie sprawę z prawdziwych przyczyn
zastoju inwestycji. Stając w propagandowym okienku TVP mówi do własnych,
niewyrobionych światopoglądowo, zwolenników. Oni chcą się uwłaszczyć na klasie
średniej. Lubią 500 plus i nie dociekają, komu te pieniądze zostaną zabrane. Prezes
robi to co wcześniej, czyli podsyca złe nastroje przeciwko przedsiębiorcom i
pracodawcom wskazując, że to my jesteśmy winni spowolnieniu gospodarczemu.

http://natemat.pl/194809,biznesmen-odpowiada-kaczyns
kiemu-sami-zdemolowali-finanse-kraju-a-teraz-pozosta
la-spiskowa-teoria

4. Data: 2016-11-17 21:15:41

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prezes - Naczelnik ogłosił, że odpowiadam za gospodarcze spowolnienie. W ramach
samokrytyki dodatkowo informuję, że zamiast pracować rozsiewam z imperialistami
stonkę na polach. Proszę o łagodny obóz reedukacyjny

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-11-17/przeds
iebiorcy-zwiazani-z-opozycja-kaczynski-wskazuje-winn
ych-spowolnienia-gospodarczego/

5. Data: 2016-11-17 23:15:07

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> że zamiast pracować

Ale nie pracowałeś już za peło.

6. Data: 2016-11-17 23:31:18

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Tylu głosowało na pis

To podobnie jak za konstytucją. Fifty-fifty.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Referendum_w_Polsce_w_
1997_roku

Kurczak za 1zł
Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą strzelać do Polaków
To najgorszy rok dla Polski od 27 lat.
Nienawiść buractwa do kultury
MAFIJNE PAŃSTWO PIS.