,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."

1. Data: 2017-11-15 19:56:11

Temat: ,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/europarlam
ent-skrytykowal-polske-prezydent-i-premier-o-rezoluc
ji-pe,790458.html

PO właśnie wykopało sobie grób.

--
XL

2. Data: 2017-11-15 20:12:29

Temat: Re: ,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 19:56, XL pisze:
> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/europarlam
ent-skrytykowal-polske-prezydent-i-premier-o-rezoluc
ji-pe,790458.html

> PO właśnie wykopało sobie grób.

Parlament Europejski też zakopiesz?

"Zdaniem Szydło, "polskie sprawy powinniśmy załatwiać w naszym polskim
domu", a nie na forum Parlamentu Europejskiego."

Wiesz... jakby ci to powiedzieć... Bóg i władca Korei Północnej też tak
uważa.

Historia uczy, że Niemcy też myśleli, że sami z własnymi faszystami
poradzą sobie na własnym podwórku. Nie poradzili sobie.

A teraz zastanów się, dlaczego Europa jest zaniepokojona i dlaczego reaguje.

"Europarlament wezwał ponadto polski rząd do przestrzegania postanowień
dotyczących praworządności i praw podstawowych zapisanych w traktatach.
Zainicjował też własną procedurę zmierzającą do uruchomienia artykułu 7
traktatu wobec Polski."

Podpowiem ci: nie każdy chce mieć blisko siebie państwo totalitarne i do
tego owładnięte mieszanką religijno-faszystowską. Próbują zadbać o
własne bezpieczeństwo i nie ma to nic wspólnego z twoimi urojeniami, że
wtrącają się w nie swoje sprawy. To są ich sprawy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-11-15 21:24:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Podpowiem ci: nie każdy chce mieć blisko siebie państwo totalitarne i do
> tego owładnięte mieszanką religijno-faszystowską.

Z ust mi to wyjąłeś.

https://www.google.pl/amp/www.dziennik.pl/amp/438504
,koniec-kampanii-wyborczej-niemczech-neonazisci-rosn
a-w-sile.html

http://wolnosc24.pl/2017/08/03/angela-merkel-niemcy-
stana-sie-panstwem-muzulmanskim/

--
XL

4. Data: 2017-11-15 23:11:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 21:24, XL pisze:

> Z ust mi to wyjąłeś.

I co jeszcze?

http://memnews.pl/img/9038/bajka-o-onr/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-11-15 23:16:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I co jeszcze?
>
> http://memnews.pl/img/9038/bajka-o-onr/

Miło, że ,,argumenty" ci się kończą. Widać moje powtarzanie ci w kółko
działa.
Teraz już mogę przestać cię karmić.

--
XL

6. Data: 2017-11-15 23:39:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 23:16, XL pisze:

> Miło, że ,,argumenty" ci się kończą. Widać moje powtarzanie ci w kółko
> działa.

Hermannem to ty nie jesteś :)

> Teraz już mogę przestać cię karmić.

Nie wytrzymasz. Dla ciebie dzień bez wrzucenia głupoty na grupę, to
dzień stracony :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-11-16 06:38:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 listopada 2017 20:12:41 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
ent-skrytykowal-polske-prezydent-i-premier-o-rezoluc
ji-pe,790458.html

> Parlament Europejski też zakopiesz?

wyzyskiwaczy, oszustow i przekreciarzy z cala radoscia:)
sprzedawczykow ojczyzny identycznie:)

oczywiscie, nie az tak zakopalbym, zeby kogokolwiek kopac,
ale niech sobie odejda swinie od sterow wspolnego dobra
ludzkosci.

> [...]
> domu", a nie na forum Parlamentu Europejskiego."
>
> Wiesz... jakby ci to powiedzieć... Bóg i władca Korei Północnej też tak

tylko ze my nie korea, a Bog nie jest parlamentem europejskim:)

> Historia uczy, że Niemcy też myśleli, że sami z własnymi faszystami
> poradzą sobie na własnym podwórku. Nie poradzili sobie.

faszystow w obecnej dobie szukaj wsrod tych,
ktorzy morde drac wszystkich normalnych i sprawiedliwych ludzi tak nazywaja.

> A teraz zastanów się, dlaczego Europa jest zaniepokojona i dlaczego reaguje.

bo ktos osmielil sie sprzeciwic wyzyskiwaniu go:)

to sa sprawy zwyklych zlodziei,
ktorzy zasiadaja stolki:)
nic wiecej, matolku
powiedziec ci nie zdolam,
choc wszystko podolam
dla glupiej nadziei

pozdrawiam,
jacek

8. Data: 2017-11-16 18:40:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/europarlam
ent-skrytykowal-polske-prezydent-i-premier-o-rezoluc
ji-pe,790458.html

> PO właśnie wykopało sobie grób.

Grób coraz głębszy - wyborcy PO potępiają zachowanie swoich europosłów.
Coraz liczniejsze pozwy ze strony obywateli RP w sprawie oskarżeń j.w t.
Schetyna leży i kwiczy.

Słupki PiS rosną. Nic lepszego niż sceneria po 11 listopada nie mogło
spotkać tej partii. Strzał w stopę PO w europarlamencie oraz hasło j. w t.
- no po prostu mniód! I nawet nic nie trzeba robić - tylko skrzętnie
wszystko relacjonować Polakom w tv.
Idealna sytuacja.
--
XL

9. Data: 2017-11-16 21:15:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>>

> Grób coraz głębszy - wyborcy PO potępiają zachowanie swoich europosłów.
> Coraz liczniejsze pozwy ze strony obywateli RP w sprawie oskarżeń j.w t.

https://wpolityce.pl/m/polityka/367251-prezes-stowar
zyszenia-marsz-niepodleglosci-bedzie-pozew-za-slowa-
verhofstadta-w-pe

https://www.tvp.info/34840470/reduta-dobrego-imienia
-sklada-pozwy-przeciwko-guyowi-verhofstadtowi

https://dorzeczy.pl/kraj/47484/Coraz-gorecej-wokol-V
erhofstadta-Tym-razem-pozwanie-go-rozwaza-Bawer-Aond
o-Akaa-uczestnik-Marszu-Niepodleglosci.html

https://www.wprost.pl/kraj/10086647/posel-pis-staje-
w-obronie-uczestnikow-marszu-niepodleglosci-oferuje-
pomoc-prawna.html

Będą, oczywiście, także pozwy moich córek.

--
XL

10. Data: 2017-11-17 00:40:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
verhofstadta-w-pe

> https://www.tvp.info/34840470/reduta-dobrego-imienia
-sklada-pozwy-przeciwko-guyowi-verhofstadtowi

,,(...) Reduta prosi o zgłaszanie się osób, które chciałyby być świadkami w
procesie i są gotowe wystąpić przed sądem w tej sprawie. Informacje należy
przesyłać na adres: w...@r...org.pl

- Pozostałych uczestników Marszu, którzy czują się zniesławieni
wypowiedziami Guya Verhofstadta, wzywamy do składania indywidualnych pozwów
do Sądu Okręgowego w Warszawie. Na początku przyszłego tygodnia udostępnimy
na stronie internetowej www.rdi.org.pl specjalny formularz pozwu - czytamy
w oświadczeniu autorów pozwu. (...)"

> [...]
w-obronie-uczestnikow-marszu-niepodleglosci-oferuje-
pomoc-prawna.html

> Będą, oczywiście, także pozwy moich córek.

J.w.

--
XL

Wielu ,,gorących" nocy...