,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."

11. Data: 2017-11-18 22:07:34

Temat: Re: ,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
>>>> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/europarlam
ent-skrytykowal-polske-prezydent-i-premier-o-rezoluc
ji-pe,790458.html

zyszenia-marsz-niepodleglosci-bedzie-pozew-za-slowa-
verhofstadta-w-pe

-sklada-pozwy-przeciwko-guyowi-verhofstadtowi

> ,,(...) Reduta prosi o zgłaszanie się osób, które chciałyby być świadkami w
> procesie i są gotowe wystąpić przed sądem w tej sprawie. Informacje należy
> przesyłać na adres: w...@r...org.pl
>
> - Pozostałych uczestników Marszu, którzy czują się zniesławieni
> wypowiedziami Guya Verhofstadta, wzywamy do składania indywidualnych pozwów
> do Sądu Okręgowego w Warszawie. Na początku przyszłego tygodnia udostępnimy
> na stronie internetowej www.rdi.org.pl specjalny formularz pozwu - czytamy
> w oświadczeniu autorów pozwu. (...)"

erhofstadta-Tym-razem-pozwanie-go-rozwaza-Bawer-Aond
o-Akaa-uczestnik-Marszu-Niepodleglosci.html

w-obronie-uczestnikow-marszu-niepodleglosci-oferuje-
pomoc-prawna.html

,,(...) Tymczasem kwestia Marszu Niepodległości pojawiła się również w
rezolucji, którą w środę przyjął PE. Pod dokumentem podpisało się sześciu
europosłów Platformy Obywatelskiej. Także wobec nich Polacy powinni składać
zawiadomienia do Sądu - podkreśla poseł Kukiz'15 Jarosław Sachajko.

- Tak żeby oni tu w polskich sądach przed Polakami się wytłumaczyli,
dlaczego tak niszczą Polskę. Bo to jest fizyczne niszczenie - podkreśla
poseł Kukiz'15.

Za rezolucją głosowało sześcioro przedstawicieli Platformy Obywatelskiej:
Michał Boni, Danuta Hubner, Barbara Kudrycka, Julia Pitera, Róża Thun oraz
Danuta Jazłowiecka."

http://www.radiomaryja.pl/informacje/warszawskiego-s
adu-okregowego-wplynely-pierwsze-pozwy-przeciwko-g-v
erhofstadowi/

--
XL

12. Data: 2017-11-19 10:44:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 22:07, XL pisze:

> [...]
>
> - Tak żeby oni tu w polskich sądach przed Polakami się wytłumaczyli,
> dlaczego tak niszczą Polskę. Bo to jest fizyczne niszczenie - podkreśla

A kiedy wytłumaczą się ci, którzy głosowali przeciwko Polakowi na
stanowisko Przewodniczącego Rady Europejskiej?

> Za rezolucją głosowało sześcioro przedstawicieli Platformy Obywatelskiej:
> Michał Boni, Danuta Hubner, Barbara Kudrycka, Julia Pitera, Róża Thun oraz
> Danuta Jazłowiecka."

Gdy mąż nakulsonia żonę w zaciszu domowym, należy reagować i zgłaszać
gdzie trzeba.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-11-19 11:24:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 22:07, XL pisze:

> - Tak żeby oni tu w polskich sądach przed Polakami się wytłumaczyli,
> dlaczego tak niszczą Polskę. Bo to jest fizyczne niszczenie - podkreśla
> poseł Kukiz'15.

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/video
s/646207585554378/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-11-19 11:24:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A kiedy wytłumaczą się ci, którzy głosowali przeciwko Polakowi na
> stanowisko Przewodniczącego Rady Europejskiej?

Temu samemu ,,Polakowi", co postanowił zbrojnych Niemców wzywać na ,,bratnią
pomoc" przeciw Polakom, jakby za bardzo podskakiwali?

:->

> Gdy mąż nakulsonia żonę w zaciszu domowym, należy reagować i zgłaszać
> gdzie trzeba.

Na Policję, ciulu.
Niemcy też równo nakulsoniają - a ciebie jakoś nie wołają.

--
XL

15. Data: 2017-11-19 11:40:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 11:24, XL pisze:

> Temu samemu ,,Polakowi", co postanowił zbrojnych Niemców wzywać na ,,bratnią
> pomoc" przeciw Polakom, jakby za bardzo podskakiwali?
>
> :->

Temu prawdziwemu. Nie rozmawiamy o twoim urojonym.

> Na Policję, ciulu.

Na policję, która udaje że nie widzi i wykonuje bez mrugnięcia polecenia
męża.
No bez jaj.

> Niemcy też równo nakulsoniają - a ciebie jakoś nie wołają.

?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Parlament_Europejski

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-11-19 11:40:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/video
s/646207585554378/

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Spaaaaadaaaaaj.

--
XL

17. Data: 2017-11-19 11:52:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Temu prawdziwemu. Nie rozmawiamy o twoim urojonym.

> Na policję, która udaje że nie widzi i wykonuje bez mrugnięcia polecenia
> [...]

Jaki? EUROPEJSKI???

http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-w-wlk-bryt
anii/brexit/news-tvp-info-szefowie-dyplomacji-berlin
a-i-paryza-chca-superpans,nId,2225711

Niektórzy już się z tego ,,europejsa" przezornie wymiksowali.

--
XL

18. Data: 2017-11-19 11:53:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 11:40, XL pisze:

s/646207585554378/

> Spaaaaadaaaaaj.

Widzę, że ci się podobało.
Nieliczni prowokatorzy? A gdzie rodziny z dziećmi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-11-19 12:00:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

s/646207585554378/

> Widzę, że ci się podobało.

Co? Ten fotomontaż?

> Nieliczni prowokatorzy? A gdzie rodziny z dziećmi?

Było przyjść i osobiście stwierdzić. A tak to jesteś tylko zmanipulowaną
bezmyślną owcą.

--
XL

20. Data: 2017-11-19 12:12:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 11:52, XL pisze:
> [...]

Trafiłem w sedno...

> Jaki? EUROPEJSKI???

A jaki? Afrykański?
I tu znowu trafiłem w sedno.
Bredzisz coś, że zwracają się do Niemców, a to Parlament Europejski...

> http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-w-wlk-bryt
anii/brexit/news-tvp-info-szefowie-dyplomacji-berlin
a-i-paryza-chca-superpans,nId,2225711

Bardzo dobry projekt. Najwyższy czas połączyć wioski i skończyć z fikcją
granic na papierze. One są tylko w głowach nacjonalistów i polityków.

> Niektórzy już się z tego ,,europejsa" przezornie wymiksowali.

https://www.wprost.pl/swiat/10012469/Nie-wiedzieli-z
a-czym-glosowali-Po-referendum-Brytyjczycy-pytali-Go
ogleco-to-jest-Brexit.html

http://www.polishexpress.co.uk/szok-glosowali-za-bre
xitem-teraz-zaluja-mysleli-ze-tak-zostana-w-unii

"Pracownicy centrów wyborczych otrzymują coraz więcej telefonów od
Brytyjczyków, którzy pytają ich o to, czy mogą zmienić swoją decyzję i
zagłosować jeszcze raz w referendum. Przyznają, że głosując za wyjściem
z Unii popełnili błąd. Wielu z tych, którzy głosowali za Brexitem
przyznaje otwarcie, że teraz żałuje swojej decyzji."

"Ze swojego mało odpowiedzialnego podejścia do głosowania w referendum
tłumaczą się tym, że ,,nie wierzyli tak naprawdę w to, że może dojść do
Brexitu". Zaniepokojeni m.in. spadkiem funta oraz dalszymi
konsekwencjami, chcą wycofać swoje głosy.

Jeden z Brytyjczyków powiedział BBC, że, gdyby tylko mógł, wycofałby się
ze swojej czwartkowej decyzji i zagłosował teraz przeciw Brexitowi.
,,Rezygnacja Davida Camerona całkowicie mnie zszokowała. Szczerze boję
się teraz tego czasu, w którym będą się toczyć negocjacje. Jestem
zszokowany, że zdecydowaliśmy się opuścić Unię, nie podejrzewałem, że
może do tego dojść. Nie myślałem, że mój głos będzie coś znaczył, bo
zupełnie nie wierzyłem w Brexit!""

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Wielu ,,gorących" nocy...