99% nie na temat, inwigilacji na co dzień cd., Stokrotka

1. Data: 2007-12-11 01:05:23

Temat: 99% nie na temat, inwigilacji na co dzień cd., Stokrotka
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(tekst niestety w ortografi zbliżonej do starej)

W dniu 10.12.2007 znowu inwigilacja,
Odebrałam telefon,
kobieta pyta się o mieszkanie państwa Stępniewskich
(nazwisko bezczelnej sędziny w Sądzie Pracy),
sama nie powiedziała jak się nazywa, gdy tego żądam
odpowiada, że ja nie mam prawa "zbierać takich danych".
Więc nie odpowiadam, więc podaje dane: że jest z Poznania,
ma na nazwisko Nowak, wyświetlony numer telefonu 509394767.
Może to była pomyłka ?

Sędzina Stępniewska &#8211; bezczelnie zabroniła mi odzywać na posiedzeniu, się gdy
sama nawijała bardzo długo, ciągle to samo, byle gadać by pokazać władzę, od
momentu gdy zerknęłam na zegarek ponad 3 minuty nawijała. Oddaliła wniosek o
umieszczenie korekty protokołu w tym względzie, oddaliła wniosek o nagrywanie
posiedzenia, i inne bezczelności.

Lista ludzi, co się ubabrali w sprawę pobicia mnie przez policję i jak się
sprawa rozwijała:
Brzozowska-Zaręba Agnieszka Właścicielka firmy PAJ-COM co mi nie zapłacili
pensji
i na miesiąc przed pierwszą rozprawą w sądzie pracy oskarżyła mnie oszczerczo o
kradzież
tekstu ćwiczeń mojego autorstwa.
Brzozowski Piotr Mąż właścicielki i jej pełnomocnik

pracownicy firmy:
Urbanowski Mieszko
Brzozowski Marcin
Brzozowski Maciej
Jacek Zaręba
i inni

Policjanci:
Kusak Dominik
Wojciech Chawałkiewicz
Piotr Orłowski
Jarosław Bogucki
- bez ___prawomocnego__nakazu,
w przededniu pierwszej rozprawy w sądzie pracy zrabowali komputer

Andrzej Ostrowski - z-ca komendanta, podpisał nakaz przeszukania
nie mając do tego uprawnień w takiej sytuacji
(przekroczył o bardzo dużo 5 - dniowy termin zawity)

Wiesław Dembowski - komendant w Wołominie - odrzucił skargę w tej sprawie.
Andrzej Dana - inspektorat policji w Warszawie, odrzucił skargę w tej sprawie
Bielińska Alina - umorzyła tę sprawę przeciw policji -
potem wymieniana w internecie w związku z jakąś mafią.
Grzymała Jadwiga &#8211; prokuratura, odmowa wszczęcia postępowania w sprawie gróźb
karalnych kierowanych do mnie w PAJ-COMpie.
Muży??? Izabela &#8211; prokuratura, odmowa wszczęcia postępowania przeciw policji
(nazwisko tak słabo odbite, że nie czytelne nawet na pieczątce.
Szyprowski Bartłomiej - prokuratura

Sędziowie prowadzący sprawę w sądzie pracy, celowo ją przedłużając :
Napiu?ó?rkowska Joanna
Łuczak Stępniewkska Edyta
Gąsior Renata
Joanna Trojan
Marcin Graczyk

Inni urzędnicy zamieszani w sprawę:
Kapusta Anna &#8211; prokurator, umorzyła sprawę przeciw policji
Kisiel Katarzyna - oddalenie wniosku o wyłączenie sędzi Stępniewskiej
Kozłowcka - Czabańska Anna - sędzia przewodnicząca,oddaliła skargę na
przewlekłość
Kurek Krystyna - kazała wpłacić do sądu nie należną im opłatę.
Łaski Ireneusz - odrzucił wniosek o wyłączenie sędzi Stępińskiej
Michalska Dorota - oddalenie wniosku o wyłączenie sędzi Stępniewskiej,
oddalenie wniosku o zmianę pełnomocnika (z pism bezczelna np. 3 .01 2007)
Patulski Bogumił - oddalenie wniosku o wyłączeni sędzi Stępińskiej
Stachurska Agnieszka - odd wniosku o wyłączeni sędzi Stępińskiej
Szczuka Zbigniew - Sędzia, oddalił skargę na przewlekłość,
chciał 100zł nielegalnie dla sądu (RPO nakazał zwrot 100 zł, po długim czasie,
bez odsetek),
oddalił wniosek o zabezpieczenie powództwa
Szelhaus Renata - Wice prezes sądu okręgowego w. Pracy, odrzuciła wniosek o
zabezpieczenie
Milewska Ewa &#8211; ławnik, odrzuciła wniosek o zabezpieczenie powództwa
Chwiałkowska Jadwiga - ławnik, odrzuciła wniosek o zabezpieczenie powództwa
Szkandera Anna - sędzina, oddaliła skargę na przewlekłość, odaliła wniosek o
zabezpieczenie
Szkop Elżbieta - Sędzia, oddalenie wniosku o wyłączenie sędziego Stępniewskiej
Telec Anna - sędzina, oddalenie wniosku o zabezpieczenie
Wrotek Bogdan - prokurator umorzył sprawę przeciw policji
Topolska Hanna &#8211; ławnik, oddalenie wniosku o sprostowanie protokołu posiedzenia

sądu
Czubak Barbara - ławnik, oddalenie wniosku o sprostowanie protokołu posiedzenia
sądu

Nosek Wojciech &#8211; rzecznik dyscyplinarny OIRP (Okręgowa Izba Radców Prawnych)
odmowa wszczęcia postępowania przeciw pełnomocnikom
Uchymianek Danuta &#8211; RPO odmowa na piśmie podjęcia działań w sprawie
przewlekłości, na niecały miesiąc przed pobiciem mnie w sądzie (7.12.2007) i
inne.

Romaszewski Zbigniew - nie pomógł mimo, że pisałam do niego w tej sprawie.

Radcy prawni źle działający w tej sprawie:
Jachowicz Jacek
Węgiełek Maciej &#8211; oddał stronie pozwanej, w trakcie posiedzenia sądu, moją
własność: orginał nadania ważnego w sprawie listu poleconego.
Błachuciak Zbigniew &#8211; nawet nie uprzedził, że go nie będzie na posiedzeniu.
Macieszczak Marcin &#8211; o nim to już pisałam ,to osobny rozdział bezczelności

Policjanci:
Piotr Ołdak, Mariusz Należyty - pobili mnie na terenie sądu,
wszystko na terenie monitorowanym sądowymi kamerami.
Jeden, nie dokładnie pamiętam, miałam zaniki pamięci,
coś jakby mi się film urwał, strzelał do mnie.
Pamiętam bezprawne "stój bo strzelam",
bezprawne bo nikomu nie zagrażałam,
pamiętam ___na pewno____, potem rozmowę Ołdaka z Należytym
o rozliczaniu naboi, że strzelał do psa.

Policjantka:
Barbara Owczarek - przeszukiwała mnie, kazała się rozbierać do naga.

Zły w mej ocenie lekarz, badający mnie po pobiciu &#8211; nie podał mimo żądania
imienia i nazwiska,
tylko numer karetki.

Małgorzata Mateńska - sędzina na terenie budynku sądu, w dniu pobicia:
nie zareagowała gdy wieczorem, w ciemnym, prawie pustym budynku sądu na zdaje
się 6 piętrze, zdaje się ostatnim,
zwyrodniały policjant z policjantką, dotąd nie wiem jak się nazywali
bo żadne nie podało numeru ani nazwiska, mimo że wielokrotnie tego
żądałam także w obecności tej przypadkowej sędziny.
Nie zareagowała mimo, że ją o to prosiłam.

Bukiewicz Michał - wydał wskanowane tu kiedyś postanowienie sądu z dnia gdy nie
pobili policjanci.

Policjant:
Wojciech Więckowski - prawdopodobnie kierował tym wszystkim.
W dni następnym robił wszystko by przedłużyć moje bezprawne uwięzienie.

Urzędnicy z ministerstw i prokuratur:
Marta Tomaszewska-Powęska
Marta Wiśniewska
Włodzimierz Kotlicki
Krystyna Resiak
Beata Marszałek
Przesyłali sprawę z miejsca w miejsce nic nie robiąc
by pisma się zapętliły i by dać czas do zatuszowania sprawy.

Dorn, Ziobro - to już wiadomo.

Lista około alfabetyczna:
Bielińska Alina
Błachuciak Zbigniew
Bogucki Jarosław
Brzozowski Piotr
Brzozowski Maciej
Brzozowski Marcin
Brzozowska-Zaręba Agnieszka
Chawałkiewicz Wojciech
Chwiałkowska Jadwiga
Czabańska Anna
Czubak Barbara
Dana Andrzej
Dembowski Wiesław
Gąsior Renata
Graczyk Marcin
Grzymała Jadwiga
Jachowicz Jacek
Kapusta Anna
Kisiel Katarzyna
Kotlicki Włodzimierz
Kozłowcka - Czabańska Anna
Kurek Krystyna
Kusak Dominik
Łaski Ireneusz
Łuczak-Stępniewska Edyta
Macieszczak Marcin
Marszałek Beata
Mateńska Małgorzata
Michalska Dorota
Milewska Ewa
Nosek Wojciech
Muży??? Izabela
Należyty Mariusz
Napiu?ó?rkowska Joanna
Ołdak Piotr
Orłowski Piotr
Ostrowski Andrzej
Owczarek Barbara
Patulski Bogumił
Resiak Krystyna
Romaszewski Zbigniew
Stachurska Agnieszka
Stępniewska Edyta
Szczuka Zbigniew
Szelhaus Renata
Szkandera Anna
Szkop Elżbieta
Szyprowski Bartłomiej
Telec Anna
Tomaszewska-Powęska Marta
Topolska Hanna
Trojan Joanna
Węgiełek Maciej
Więckowski Wojciech
Wiśniewska Marta
Wrotek Bogdan
Uchymianek Danuta
Urbanowski Mieszko
Jacek Zaręba

2. Data: 2007-12-11 07:46:44

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PLONK
--
Krzysiek
Reality is for those who cannot cope with Middle-earth.

3. Data: 2007-12-11 12:47:47

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> (tekst niestety w ortografi zbliżonej do starej)
>
> W dniu 10.12.2007 znowu inwigilacja,

[...]

No tak... w połączeniu z tym, że wybrałeś grupę *medycyna*, liczysz
zapewne na pomoc, która zostanie Ci udzielona, ale dopiero po
odpowiednim wyroku sądu.
Jeśli jednak chciałbyś uzyskać pomoc medyczną szybciej, zawsze możesz
zgłosić się na ostry dyżur w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania.

Kffiatek

Usunięcie korzenia zęba u dziecka 6 lat - wielki problem (Wrocław).
Choroby jąder
Dwie czzerwone kropki - jakby ugryzienie węża, ale bez ugryzienia.
Nowoczesne,Unikatowe Technologie,Dla Zdrowia Człowieka
Nowoczesne,Unikatowe Technologie,Dla Zdrowia Człowieka