A Ty gdzie trzymasz swoją plazmę?

1. Data: 2008-12-24 06:45:00

Temat: A Ty gdzie trzymasz swoją plazmę?
Od: President Socks <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli cenisz sobie klasyczny wygląd sypialni i telewizor nie pasuje
do twojej wizji, jednak nie możesz bez niego zasnąć jest rozwiązanie.
Proponuje schował swój 50 calowy telewizor plazmowy pod łóżkiem.
Przygotowali do tego automatyczny wysięgnik, który w niecałe 40 sekund
może wysunąć telewizor z pod łóżka. Producent wycenia ten mechanizm na
ponad 12,000$. Telewizor plazmowy nie jest wliczony w cenę.
Hahaha, niezly rarytas

President Socks
--------------
http://www.ustal-spotkanie.pl
Darmowe, proste ustalanie spotkan

2. Data: 2008-12-24 08:47:10

Temat: Re: A Ty gdzie trzymasz swoją plazmę?
Od: neuro <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Gru, 07:45, President Socks <p...@n...com>
wrote:
> [...]
> może wysunąć telewizor z pod łóżka. Producent wycenia ten mechanizm na
> ponad 12,000$. Telewizor plazmowy nie jest wliczony w cenę.

LOL, większej bzdury dawno nie czytałem ;)

neuro

3. Data: 2008-12-24 10:48:29

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

President Socks pisze:
> [...]
> może wysunąć telewizor z pod łóżka. Producent wycenia ten mechanizm na
> ponad 12,000$. Telewizor plazmowy nie jest wliczony w cenę.

o. ale to juz pod lozko nie zmiesci sie zaden ab-gymnastik czy inne
tvmarketowe urzadzonko do cwiczen

trzeba bedzie wybierac tylko te, co sie mieszcza w szafie ;)

4. Data: 2008-12-24 13:06:32

Od: "Cam" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba bedzie wybierac tylko te, co sie mieszcza w szafie ;)

tutaj macie linka : http://www.youtube.com/watch?v=tt14SLtej7c
urzadzonko calkiem przyjemne tylko ta cena :(

5. Data: 2008-12-24 14:35:51

Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

President Socks wrote:
> [...]
> może wysunąć telewizor z pod łóżka. Producent wycenia ten mechanizm na
> ponad 12,000$. Telewizor plazmowy nie jest wliczony w cenę.

Nie wiem, jak Wy, ale ja mam wrażenie, że te posty służą tylko nabijaniu
rankingów serwisowi ze stopki...

Pozdrawiam,
Arkadesh

Wiatr gwiżdże w oknach
reklamacja
Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?
szukam pralki
pralka automat 43x65