A ja juz niechcę

1. Data: 2003-11-28 20:13:26

Temat: A ja juz niechcę
Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chyba przestanę czytać grupę i ściągać wzorki normalnie ostatnio chyba
nawet podczas snu będę szydełkować. Moje koleżanki śledzą to co ja robię i
wymyślają co mam zrobić a ja głupia robię podstawki pod kubki, ubranka na
komórki, doniczki na wiszące kwiatki, aniołki ubranka dla lalek, czapeczki
dla dzidziusiów, przybornik na szydełko itp...
a ponadto pracuje szydełkując i robię ogromny szal, termin mnie goni a końca
pracy nie widać.
Pozatym mam jeszcze inne zajęcia taki jak studia, nauka, projekty,
załatwianie tysiąc spraw w urzędach związanych z kupnem samochodu itp.
Ponarzekałam a teraz zabiorę się do roboty bo jeszcze mam 1000 rzeczy
wyszydełkować.
Pozdrawiam wszystkich zapracowanych.

Ania