A jednak Kwasniewski nie mial racji

91. Data: 2007-04-04 14:40:54

Temat: Re: A jednak Kwasniewski nie mial racji
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> Z wyłechtaną nogą od stołu inteligencją nie sposób dyskutować inaczej ;)

czyste gowno z ciebie wylazi!

Jurek

92. Data: 2007-04-04 14:46:31

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> O! Już drugi post, taki, hmm, odbytniczy, drogi Jurku. Wiosna? Święta?

nie to smrod miejsca w ktorym przebywasz i piszesz!

> Czy wylazło szydło z worka i pokazałeś nam tu swoje prawdziwe oblicze?

czego wymagac od kogos ktory w szambie sie urodzil i w szambie swoj czas
spedza!? I dlatego toja gowniana tworczosc jest dla ciebie czyms normalnym,
smutne to ale coz kazdy ma prawo wyboru!

> ;)

od tego smrodu zaczynasz widziec sie w liczbie mnogiej!!! ale poki co
obroncy kultury i merytorycznych wypowiedzi (np. uk-Cooler, Iwon(k)a,
Telimena) milcza, co wprowadza cie w stan ekstazy!?

Jurek

93. Data: 2007-04-04 14:47:54

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> Hehe, rozumiem, że radzisz poczekać aż sami poumieracie i będzie spokój
> oraz błoga cisza? ;P

bedziesz mogl spokojnie w szambie sluchac bzyku muszek

Jurek

94. Data: 2007-04-04 14:49:50

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ev09v5$j7h$...@n...onet.pl...

> to nie moze byc prawda. jurek dAq zaprzeczy.

dlaczego mialbym tego nie robic, skoro "duo infernale" uk-cooler i Iwon(k)a
, taki kit wciskaja ze szyby pekaja!?

Jurek

95. Data: 2007-04-04 14:53:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> dlaczego mialbym tego nie robic, skoro "duo infernale" uk-cooler i
> Iwon(k)a , taki kit wciskaja ze szyby pekaja!?

a moze to ty sie mylisz?

iwon(K)a

96. Data: 2007-04-04 15:31:53

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ev0e56$p3$...@n...onet.pl...
> a moze to ty sie mylisz?

czytac to mnie nauczyli 47 lat temu! krwia jaka pobrano mi do analiz mozna
by wyrzywic kilku roslych wampirow ! ;)
bardzo zle (a nawet bardzo bardzo!) wyniki to ja mialem przed DO. :)

Jurek

97. Data: 2007-04-04 17:29:14

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> chodziasz z twarzy zmyj to gowno w ktorym z taka przyjemnoscia spedzasz
> czas!

Rozumiem, że opowiadasz o jakis Optymalnych kosmetykach albo maseczkach
relaksujacych?

N.P.O.G. j.

98. Data: 2007-04-04 17:31:09

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq napisał(a):

> czytac to mnie nauczyli 47 lat temu!

Ciekawe ile to im zajelo... Ale nic to bo teraz czas na nauke myslenia.

N.P.O.G. j.

99. Data: 2007-04-04 18:32:17

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Rozumiem, że opowiadasz o jakis Optymalnych kosmetykach albo maseczkach
> relaksujacych?

no tak! w tych oparach to ty juz nic nie jestes w stanie zrozumiec

Jurek

100. Data: 2007-04-04 18:33:19

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> Ciekawe ile to im zajelo... Ale nic to bo teraz czas na nauke myslenia.

mozesz juz przykucnac i nie zaluj sobie otworz szeroko gebe , bo usta to
maja ludzie

Jurek

Optymalni
Niebezpieczne dla zdrowia pasty do zębów?
wątroba a przyprawy i produkty spozywcze
co sądzicie na temat skuteczności leków
Otylosc/mozg