A moje ciśnienie- nie za niske?

1. Data: 2005-02-10 15:46:52

Temat: A moje ciśnienie- nie za niske?
Od: "Anna Dymka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 20 lat a ciśnienie codziennie o różnych porach dnia około 90/75 czasem
85/70.Czy to dlatego mogę być ciągle ospała itp.?

2. Data: 2005-02-10 18:57:10

Temat: Re: A moje ciśnienie- nie za niske?
Od: "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 85/70.Czy to dlatego mogę być ciągle ospała itp.?

Najprawdopodobniej... Ale jeszcze nie słyszałem żeby nideociśnienie komuś
szkodziło, w sensie nie dobrze wpływało na ogólny stan zdrowia... Trzeba
zauważyć, że serduszko się nie męczy i teoretycznie dłużej pożyje :-)

Pozdrawiam równie ospale

3. Data: 2005-02-10 19:16:49

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon Nowak":

> [...]
Trzeba
> zauważyć, że serduszko się nie męczy i teoretycznie dłużej pożyje :-)

no pomijając fakt, że można zasłabnąć, zemdleć albo przejść zapaść to
chyba nikomu nie szkodzi...

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-02-10 20:17:11

Od: "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no pomijając fakt, że można zasłabnąć, zemdleć albo przejść zapaść to
> chyba nikomu nie szkodzi...

Jednak nie zaprzeczysz chyba, że niedociśnienie jest lepsze niż nadcisnienie
nieprawdaż ??? :-)

5. Data: 2005-02-10 20:19:54

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cugfan$6p5$1@news.onet.pl...

> Jednak nie zaprzeczysz chyba, że niedociśnienie jest lepsze niż
> nadcisnienie
> nieprawdaż ??? :-)

Nic co moze zaszkodzic nie jest dobre, a w tym przypadku i jedno i drugie
jest niezdrowe...
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

6. Data: 2005-02-10 20:21:00

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon Nowak"

> Jednak nie zaprzeczysz chyba, że niedociśnienie jest lepsze niż
nadcisnienie
> nieprawdaż ??? :-)

trudno mówić o tym, że coś lepsze albo gorsze...

po za tym wiele ludzi "pracuje" na nadciśnienie, więc często poniekąd
sami sobie są winni ( nie mówię, że wszyscy)

ja mam za niskie ciśnienie od dziecka, i czasami potrafi to nieżle dać
w kość
( o ile dobrze pamiętam, mój rekord ( zanotowany!) to 81/40, a czasami
bywało gorzej...)

7. Data: 2005-02-11 14:43:49

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w kość
> ( o ile dobrze pamiętam, mój rekord ( zanotowany!) to 81/40, a czasami

mój rekord to 70/50!
gagatka

8. Data: 2005-02-11 20:06:57

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 10 Feb 2005 19:57:10 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Szymon Nowak, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Ale jeszcze nie słyszałem żeby nideociśnienie komuś
> szkodziło, w sensie nie dobrze wpływało na ogólny stan zdrowia...

No nie wiem czy czeste niedotlenienia dobrze wplywaja na ogolny stan
zdrowia - a szczegolnie ich komplikacje - np. zaslabniecia czy brak
koncentracji podczas prowadzenia samochodu np.

>Trzeba
> zauważyć, że serduszko się nie męczy i teoretycznie dłużej pożyje :-)

Nie jestem przekonana - jak mi cisnienie spada, to tetno skacze w gore -
organizm jakos musi zrekompensowac mniejsze cisnienie krwi.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

Biodeur,czy ktos zna?
IceMix?Specyfik na stluczenia i kontuzje
Cisnienie u 21 latka
zalasta
katar i ból oczu