A może by tak...

31. Data: 2010-10-26 10:32:49

Temat: Re: A może by tak...
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-październik-10 pędzel Fragile zmalował:

Bo?

32. Data: 2010-10-26 11:35:56

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-październik-10 pędzel jbaskab zmalował:

Czołgiem :)

33. Data: 2010-10-26 13:02:44

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Oct 2010 12:32:49 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Dnia 22-październik-10 pędzel Fragile zmalował:

> Bo?

Nie chcę o tym rozmawiać. Zwłaszcza na grupie.

Pozdrawiam :)
M.

34. Data: 2010-10-26 14:03:22

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-10 pędzel Fragile zmalował:

Ok.

PRZYPOMNIALEM SOBIE...
Paulinka o tym super seksie mówiłaś?
Ale się rozkręciliście :)