A nie mówiłam? :-))

1. Data: 2018-11-16 22:40:29

Temat: A nie mówiłam? :-))
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://www.stefczyk.info/2018/11/15/upada-kolejny-l
ewacki-mit-naukowcy-od-globalnego-ocieplenia-przyzna
ja-ze-pomylili-sie-w-obliczeniach/?fbclid=IwAR3IPq-a
ANESRGgEO9tI4tMvoCsMkR4YLBMrfyUz97YIFwLeUsV8s7peGQI

2. Data: 2018-11-24 20:16:26

Temat: Re: A nie mówiłam? :-))
Od: mirzan <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 listopada 2018 22:40:30 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> https://www.stefczyk.info/2018/11/15/upada-kolejny-l
ewacki-mit-naukowcy-od-globalnego-ocieplenia-przyzna
ja-ze-pomylili-sie-w-obliczeniach/?fbclid=IwAR3IPq-a
ANESRGgEO9tI4tMvoCsMkR4YLBMrfyUz97YIFwLeUsV8s7peGQI

Cytat z tego artukułu:
Po dokładnym przeanalizowaniu wyników tego badania doszedł do wniosku, że jego
autorzy popełnili poważne błędy w obliczeniach. Jego zdaniem po wzięciu poprawki na
te błędy faktyczne... Czyli
można uznać,że jest to błąd matematyczny.Wobec tego,nazywanie błędu w rachunkach,
błędem lewackim , jest zwykłym debilizmem, czy imbecylizmem lewackim?

3. Data: 2018-11-24 21:44:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> [...]
> to błąd matematyczny. Wobec tego, nazywanie błędu w rachunkach, błędem
> lewackim, jest zwykłym debilizmem, czy imbecylizmem lewackim?

Gdy na Zachodzie modna była cybernetyka, w Związku Radzieckim okrzyknieto
ją imperialistycznym wypaczeniem (czy jakoś podobnie). Potem się wszystko
odwróciło -- słowa "kibiernietika" używano już tylko w Sojuzie. Podobnie
było z genetyką, choć historia zdaje się bardziej skomplikowana. Może więc
teraz matematyka jest po porstu kwalifikowana do "nauk lewackich", dla
których ratunku nie ma?

Jarek

--
Gienow niet.

4. Data: 2018-11-25 16:08:22

Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:
> [...]
> było z genetyką, choć historia zdaje się bardziej skomplikowana. Może więc
> teraz matematyka jest po porstu kwalifikowana do "nauk lewackich", dla

Na to wygląda. Rozwijając trochę powyższe: za Hitlera teoria
relatywistyczna i kwantówka były przykładami ,,fizyki żydowskiej" (w
odróżnieniu od klasycznej, aryjskiej). Za Stalina (w zasadzie za
Chruszczowa też) genetyka była przykładem nauki imperialistycznej (w
odróżnieniu od robotniczo-ludowego łysenkizmu). Klimatologia od
dłuższego czasu figuruje jako książkowy przykład lewackiej nauki (swoją
drogą, przydałoby się znaleźć jakąś zgrabną nazwę, żeby nie dochodziło
do brzemiennych w skutkach pomyłek). Może rzeczywiście należy uderzyć w
źródło tego całego zła i wreszcie stworzyć ,,naszą matematykę" albo, nie
wiem, ,,matematykę prawdziwą"? Wierzę w nieograniczone możliwości
_niezależnych_ i ,,niezlewaczonych" ludzi nauki. Szykujmy cokoły.

Nużąco powtarzalna jest ta historia...

k.

5. Data: 2018-11-30 19:50:31

Od: "Fazi" <F...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Gajdemski" <s...@r...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem, "matematykę prawdziwą"? Wierzę w nieograniczone możliwości
> _niezależnych_ i "niezlewaczonych" ludzi nauki. Szykujmy cokoły.

Twoje wynużenia przed limiterem stoją w rażącej sprzeczności z Twoją dumą za
limiterem.

6. Data: 2018-11-30 23:39:10

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.11.2018 19:50, Fazi pisze:

> przed limiterem... za limiterem.

de-

Złota polska jesień (z soc.culture.polish)
co to za odmiana
Hybryda
Żurawie odleciały?
Jabłka obrodziły!