A o takiego!

1. Data: 2018-06-22 12:54:42

Temat: A o takiego!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.tysol.pl/a20576-Krysztopa-Jezeli-Trzasko
wski-ma-racje-to-oznacza-ze-KE-odrzucila-ostatnie-po
zory-demokracji

,,(...) Po trzecie, co w całej tej skandalicznej sytuacji jest chyba
najbardziej pocieszające, okazuje się, że ani jedni ani drudzy zupełnie się
nie uczą, na co wskazuje założenie, że jeśli postawią nas przed wyborem:
wolność albo kasa, to natychmiast założymy sobie kajdany a łańcuch oddamy w
ręce brukselskich panów i ich lokalnych komisarzy.

W takich sytuacjach mawiamy na Podlasiu: A o takiego!

Cezary Krysztopa"

Na Szkieletczyźnie też tak mawiamy, panie Czarku!
--
XL

2. Data: 2018-06-22 13:39:59

Temat: Re: A o takiego!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 12:54, XL pisze:

> ,,(...) Po trzecie, co w całej tej skandalicznej sytuacji jest chyba
> najbardziej pocieszające, okazuje się, że ani jedni ani drudzy zupełnie się
> nie uczą,

To ci trzeci się nie uczą.

> [...]
>
> W takich sytuacjach mawiamy na Podlasiu: A o takiego!
>
> Cezary Krysztopa"
>
> Na Szkieletczyźnie też tak mawiamy, panie Czarku!

Problem w tym, że wy nie rozumiecie słowa wolność.
Dla was "wolność" to dyktat kościoła i nacjonalistów, oraz fosa i
zasieki na granicach. A to jest zaprzeczenie wolności.

Więc wyborem nie jest wolność albo kasa, bo wy zamiast wolności i kasy
wybieracie zamordyzm.

Oni stawiają was przed wyborem: albo wolność i kasa, albo
nacjonalistyczno-kościółkowa dyktatura i zacofanie. Są po prostu
zdziwieni dlaczego ludzie, którzy nazywają się patriotami, tak niszczą i
marginalizują swój własny kraj, zawracając go do zacofanego zadupia. Dla
normalnych ludzi to jest niepojęte.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-06-22 19:39:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 18:45, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Brawo, umiesz liczyć do trzech. Mówiłem że kolorowanki poprawią
> twoje zdolności umysłowe. Można? Można!! Tak trzymaj
> !!!

Brawo, potrafiłeś liczyć do dwóch. Dzięki mnie potrafisz teraz do
trzech. Można? Można!! Tak trzymaj !!!

> Problem w tym że sam sobie tworzysz problem który bohatersko jatrzysz.

A czego nie zrozumiałeś? Zapytaj grzecznie, to ci wytłumaczę.

> Sranie w banie. Zamiast cieszyć się życiem wybierasz sranie w
> internecie w imieniu donalda

Bredzisz. I po co?

> Sam powiedz - nie jesteś debilem?

Do tej pory potrafiłeś liczyć do dwóch. Sam powiedz - nie jesteś debilem?

> Już chuj z tym co ten twój Donald prezentuje. Nie masz żadnego
> dysonansu z tym, że ktoś kogo nazywasz "normalnym" jest postacią
> o fikcyjnej osobowości kreowaną na różne sposoby w zależności od
> mediow które go pokazują? Zaprawdęś debil :)

Już chuj z twoją paranoją. Wbrew twoim urojeniom i pislamskiej
propagandzie w pislamskiej tv normalni ludzie istnieją. Nie masz
dysonansu z rzeczywistością i fikcją, którą kreują na różne sposoby w
pislamskich mediach? Zaprawdęś debil :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-06-22 21:22:57

Od: <test> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

>Nie mam dysonansu z rzeczywistością.

Skoro pis dla ciebie nie jest partią socjalistyczną to masz. Poważny.

5. Data: 2018-06-22 21:49:33

Od: <test> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

<test> Wrote in message:

> Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

>Jusnetowe wojny 4: atak anonimuf :)

>Dębska

Ale atak na socjalizm pisu, czy na anomina co płci ni ma?

6. Data: 2018-06-23 00:08:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> [...]
> o fikcyjnej osobowości kreowaną na różne sposoby w zależności od
> mediow które go pokazują? Zaprawdęś debil :)

?
?
?

--