A później wyją obłudnie zamach

1. Data: 2016-03-11 10:43:12

Temat: A później wyją obłudnie zamach
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tuż przed wypadkiem auto Dudy pędzi jak szalone. Inne auta uciekają w popłochu

Na amatorskim nagraniu widać przejazd prezydenckiej kolumny niedługo przed wypadkiem.
Kierowcy BOR-u, żeby ominąć korek, wykonują niebezpieczne manewry. Ale BOR twierdzi,
że to wina innych uczestników ruchu, którzy "nie umieją się zachować".

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
750313,wyprzedzanie-na-linii-ciaglej-ponad-140-km-h-
na-liczniku-tak.html

2. Data: 2016-03-11 18:25:17

Temat: Re: A później wyją obłudnie zamach
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.03.2016 um 10:43 schrieb glob:
> [...]
>
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
750313,wyprzedzanie-na-linii-ciaglej-ponad-140-km-h-

Tusk mial 8 lat zeby wychowac polskich kierowcow i co?
Btw. przypominaja mi sie wyczyny kierowcy nieszczesnego autobusu kolo
Grenoble no i debesciakow spod Smolenska. Czuli sie spadkobiercami
ulanow czy zolnierzy wykletych? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2016-03-11 20:00:38

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik silvio balconetti s...@i...invalid ...

> [...]
> Btw. przypominaja mi sie wyczyny kierowcy nieszczesnego autobusu kolo
> Grenoble no i debesciakow spod Smolenska. Czuli sie spadkobiercami

No i?

4. Data: 2016-03-11 20:10:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Tusk nie zapieralał ponad 200 km i nie robił akrobacje na autostradzie ciężką
limuzyną, tylko Duduś i jego kierowca, dlatego wylądowali w rowie, a inne samochy
uciekały bo jedzie Pisowiec. Teraz już wiesz jak " jechał też samolot".

5. Data: 2016-03-11 20:11:39

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.03.2016 um 20:00 schrieb Budzik:
> Użytkownik silvio balconetti s...@i...invalid ...

> No i?

Zaraz siade do jedzenia: strudel, wino, a pozniej herbata, kawa, ciastka...
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).