A psphome pamiętacie?

121. Data: 2017-10-19 16:29:49

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-19 o 16:07, XL pisze:

> Rok 1948 istniał naprawdę. LOL

Serio? LOL
Warto było tak zmyślać? Tylko się ośmieszyłaś.

> Wiesz co? Czas, abyś sobie ,,szczerze stwierdzał" te swoje ,,fakty" w
> samotności. Moj poziom charytatywnego zapału wobec ciebie chyba już
> osiągnął punkt krytyczny. Ziew.

Czy to oznacza, że już nie będziesz śmiecić na grupie swoją głupotą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

122. Data: 2017-10-19 16:35:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
.

> Czy to oznacza, że już nie będziesz śmiecić na grupie swoją głupotą?

,,Oznacz" sobie go jak tylko chcesz. Albo ,,stwierdź" jakiś ,,fakt". Ziew.
--
XL

123. Data: 2017-10-21 00:04:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 października 2017 08:50:45 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie na wiarę, tylko na ludzi, którzy wiarą sobie gębę wycierają i wiarą
> usprawiedliwiają dowolne skurwysyństwo. Dowolną wiarą.

a, to oki. po prostu odnioslem inne wrazenie.

> Oczywiście, że oni tylko udawali. A Ziemia jest płaska i podpierają ją
> żółwie...

oczywiscie najwieksze zbrodnie ludzkosci popelnili ludzie w Boga nie wierzacy.
wczesniej tylko pisalem o tych, ktorzy niby wierzyli, ale faktycznie dokladnie
nie wyjasnilem, o co mi chodzi.
ani stalin, ani hitler w Boga nie wierzyli.
totez zastanoe sie, dlaczego tak naskakujesz na wierzacych,
mimo ze twierdzisz, ze jest inaczej,
skoro wlasnie niewierzacy sa najwiekszymi zbrodniarzami w historii
ludzkosci, i tylko do konca nierozstrzygniete, komu przyznac numer pierweszy.

> Fanatycy religijni przecież tylko udają... więc wszystko jest w porządku.
fanatycy religijni to osoby wierzace; choc bardziej w szatana niz Boga.
ale mniejsza z tym. i tak nie popelnili tyle zla, co niewierzacy. tez
mniejsza z tym.

> Jesteś kretynem i właśnie udowodniłeś, że mam rację.

nie wyglaszaj opinii, do ktorych nic Cie nie uprawnia.

> Tak, bez wątpienia jesteś kretynem.

natomiast Ty bez watpienia czlekem bardzo rozumnym; tak zwanym homo sapiens.

jacek

124. Data: 2017-10-21 11:39:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-21 o 00:04, j...@o...pl pisze:

> oczywiscie najwieksze zbrodnie ludzkosci popelnili ludzie w Boga nie wierzacy.

Policz sobie ile ludzi zostało wyrżniętych w imię wiary. Dowolnej.

> wczesniej tylko pisalem o tych, ktorzy niby wierzyli, ale faktycznie dokladnie
> nie wyjasnilem, o co mi chodzi.
> ani stalin, ani hitler w Boga nie wierzyli.

Zawsze, ale to zawsze gdy jest mowa o zbrodniarzach religijnych, każdy
religiant wyskakuje: "a bo Stalin..." albo cośtam.
Tak jakby to usprawiedliwiało zbrodnie religijne.
Co to ma być? Robisz jakiś konkurs, który zbrodniarz ma większego?
Faktów nie zmienisz,

> totez zastanoe sie, dlaczego tak naskakujesz na wierzacych,
> mimo ze twierdzisz, ze jest inaczej,

Zastanów się najpierw czemu jako wierzący przeczysz faktom i bezczelnie
kłamiesz, to zrozumiesz.

> skoro wlasnie niewierzacy sa najwiekszymi zbrodniarzami w historii

Jeszcze raz matołku: policz sobie ilu ludzi zostało wyrżniętych w imię
wiary. I nadal są wyrzynani. Stalina i Hitlera już od dawna nie ma.

> fanatycy religijni to osoby wierzace;

Czyli jednak rozumiesz co do ciebie piszę... zadziwiające!

> choc bardziej w szatana niz Boga.

No jasne... to faktycznie ich usprawiedliwia...
Twój bóg stworzył szatana, żeby religianci mieli na kogo zwalić winę za
swoje zbrodnie. Genialne.

Twoje pieprzenie mnie do tego uprawnia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

125. Data: 2017-10-21 12:17:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2017 o 11:39, Kviat pisze:
> religiant wyskakuje: "a bo Stalin..." albo cośtam.

A jak mowa o kradzieżach platfusów, to zaraz "a bo skoki"

126. Data: 2017-10-21 14:30:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-21 o 12:17, pinokio pisze:

> A jak mowa o kradzieżach platfusów, to zaraz "a bo skoki"

Bredzisz.
Jest dokładnie odwrotnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

127. Data: 2017-10-24 03:53:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 11:39:59 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Policz sobie ile ludzi zostało wyrżniętych w imię wiary. Dowolnej.

szatanska tez mam liczyc? dla Ciebie to wiara, dla mnie zadna wiara.
to tylko poddanie sie zlu, zadna wiara. bo niby jak wiare lub niewiare zdefinijuesz?
czy niewiara to jest nie wierzenie w istnienie zla i dobra?
otoz to istnieje; zarowno dobro, jak i zlo. kazdy o tym wie.
wiara jest tylko sklonieniuem swej lepetyny ku dobroci.
innej wiary nie ma i nigdy nie bedzie.
reszta to tylko zlo, nic wiecej.

> Zawsze, ale to zawsze gdy jest mowa o zbrodniarzach religijnych, każdy
> religiant wyskakuje: "a bo Stalin..." albo cośtam.

moze i religiant wyskakuje, ale byc moze po prostu fakty sa takie.

> Tak jakby to usprawiedliwiało zbrodnie religijne.

powalilo cie, czy co. co ma jedno do drugiego.
to tylko wazenie wiary i niewiary.
zadne usprawiedliwienie.

> Co to ma być? Robisz jakiś konkurs, który zbrodniarz ma większego?

nie, po prostu rozwazam, tak jak i ty do tematu podejsc powinnes.

> Zastanów się najpierw czemu jako wierzący przeczysz faktom i bezczelnie
> kłamiesz, to zrozumiesz.

ani faktom nie przecze, ani klamie. byc moze znamy rozne fakty
albo o innych faktach mowimy lub inaczej je rozumiemy.

natomiast Ty zastanow sie, dlaczego zarzucasz mi cos,
co nigdy nie mialo miejsca.

> Jeszcze raz matołku: policz sobie ilu ludzi zostało wyrżniętych w imię
> wiary. I nadal są wyrzynani. Stalina i Hitlera już od dawna nie ma.

ale sa tacy jak ty:). sorki, tak tylko mi sie powiedzialo.
niematolku:)
zauwaz niema tolku - piekne slowo, co nie? a twoje?:)

(...)

> Twoje pieprzenie mnie do tego uprawnia.

jeszcze Ciebie nie pieprzylem, jak dotad:)

pozdrawiam,
jacek

128. Data: 2017-10-24 15:58:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-24 o 03:53, j...@o...pl pisze:

> [...]
> otoz to istnieje; zarowno dobro, jak i zlo. kazdy o tym wie.
> wiara jest tylko sklonieniuem swej lepetyny ku dobroci.

Coś mi się mocno wydaje, że właśnie zanegowałeś sens tzw.
"chrześcijańskiego dorobku Europy". Czy jakoś tak to nazywają...
I zanegowałeś działalność większości funkcjonariuszy współczesnego
kościoła....
Czyli palenie ludzi na stosach to nie było w imię wiary? Serio?

Ręce opadają, jak się czyta takich matołków religianckich jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

129. Data: 2017-10-29 04:29:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 października 2017 15:58:48 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Coś mi się mocno wydaje, że właśnie zanegowałeś sens tzw.
> "chrześcijańskiego dorobku Europy". Czy jakoś tak to nazywają...

on jest.

> I zanegowałeś działalność większości funkcjonariuszy współczesnego
> kościoła....

funkcjonariusze mnie malo obchodza; po prostu wsrod ksiezy
jest mnostwo ludzi uczciwych.

> Czyli palenie ludzi na stosach to nie było w imię wiary? Serio?

a czy Pan Jezus Chrystus kiedykolwiek takie czy inne bestwialstwa dopuszczal?
a moze Dobry Bog Ojciec kiedykolwiek?

> Ręce opadają, jak się czyta takich matołków religianckich jak ty.

niech Ci opadna do konca, bo nie masz czego bronic.
poddawac sie tez nie musisz.

pozdrawiam,
jacek

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko