A psphome pamiętacie?

21. Data: 2017-09-11 07:01:21

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-11 o 01:41, tren R pisze:

> Idiotyczne jest też to, że na to pytanie nikt nie zna odpowiedzi, a jednak ludzie
je wciąż zadają.

To akurat idiotyczne nie jest.
Na tym polega nauka.

Pozdrawiam
Piotr

22. Data: 2017-09-11 09:55:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@g...com> wrote:

> A co było przed nim?

Jajo.

--
XL

23. Data: 2017-09-11 13:33:56

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 11 września 2017 07:15:03 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> To akurat idiotyczne nie jest.
> Na tym polega nauka.

Masz rację. Chciałem napisać, że nie poznamy odpowiedzi na to pytanie. Tak sądzę.

24. Data: 2017-09-11 22:08:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@g...com> wrote:

> Masz rację. Chciałem napisać, że nie poznamy odpowiedzi na to pytanie. Tak sądzę.

Widzisz, jaka OGRANICZONA jest ta Kviatka "nauka" - na najbardziej
podstawowe pytania nie potrafi odpowiedzieć 3-)

--
XL

25. Data: 2017-09-11 22:38:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.09.2017 o 01:16, tren R pisze:
> [...]
kwestia gustu i preferencji. Europa prawa i Europa białych też już se ne vrati. Cóż,
idziemy naprzód, z czym by się to nie wiązało. Histeria nie pomaga żyć, zwłaszcza
facetom.
>>> Hmm... Epoka kamienia minęła? W porównaniu z tym co jest, choć zaglądam
wyrywkowo, to raczej właśnie nastała.
> Najważniejsze pytanie brzmi: co było przed? A kiedy już na nie odpowiesz, zapytaj:
co było przed?
> Szalone pytanie.
> Zdarzało Ci się myśleć, co było na początku wszystkiego?

Zdarzało nie raz. Ale im jestem starsza, tym bardziej skłaniam się ku
temu, że nieważne jak się zaczęło, najważniejsze, jak się kończy.

Ewa

26. Data: 2017-09-12 02:02:02

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 11 września 2017 22:38:58 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
>
> Zdarzało nie raz. Ale im jestem starsza, tym bardziej skłaniam się ku
> temu, że nieważne jak się zaczęło, najważniejsze, jak się kończy.

Moim zdaniem jedno bez drugiego nie istnieje. A nawet - nie dowiemy się tego jak się
skończy, jeśli nie dowiemy się, jak się zaczęło.

27. Data: 2017-09-12 07:01:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-11 o 22:08, XL pisze:

> Widzisz, jaka OGRANICZONA jest ta Kviatka "nauka" - na najbardziej
> podstawowe pytania nie potrafi odpowiedzieć 3-)

Ty jak się nie pochwalisz swoją głupotą, to masz dzień zepsuty :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2017-09-12 07:05:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ty jak się nie pochwalisz swoją głupotą, to masz dzień zepsuty :)

Jak ty swojom mondrościom?

--
XL

29. Data: 2017-09-12 07:40:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Naczytali się opakowań po czipsach i filozufują, dosyć tego,
> dzwonię do prokuratury

Wystarczy po woźnego ?

--
XL

30. Data: 2017-09-12 07:45:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naprzód, z czym by się to nie wiązało. Histeria nie pomaga żyć, zwłaszcza facetom.

to znaczy, iksekus, ze kobietom pomaga?;)

jacek

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko