A psphome pamiętacie?

81. Data: 2017-09-24 02:28:59

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 września 2017 20:00:58 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Cisza

Stworca.

pozdrawiam,
jacek

82. Data: 2017-09-24 02:40:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 września 2017 21:27:06 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> No to fkącu kura czy jajo? Co było pierwsze?
>
> --
> XL

Iksekus, nasz wszechswiat najprawdopodobniej stworzyl Bog.
Wszechswiat jako istnienie wszelkiej czasoprzestrzeni, istnial zawsze.

pozdrawiam,
jacek

83. Data: 2017-09-24 14:25:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL

84. Data: 2017-09-24 14:28:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> Iksekus, nasz wszechswiat najprawdopodobniej stworzyl Bog.
> Wszechswiat jako istnienie wszelkiej czasoprzestrzeni, istnial zawsze.

https://www.google.pl/amp/wiadomosci.onet.pl/nauka/c
o-bylo-pierwsze-kura-czy-jajo-jest-odpowiedz/3sehe.a
mp
:-)

--
XL

85. Data: 2017-09-26 05:11:10

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 września 2017 14:25:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> ?

zacytuje moze:
" Edelmanie! brakożycie
powiedź
czemu ta isteria trwa
a jej oczy
czarne oczy
rwą na szkła".

pomijajac. zauwaz ikselkus, ze czy napiszesz:
"Histeria nie pomaga żyć, zwłaszcza facetom"
czy tez:
"Historia nie pomaga żyć, zwłaszcza facetom",
to bedzie taka sama prawda.
zreszta historia jest w duzej mierze histeria,
panikowaniem, demonstracyjnoscia zachowan w obawie o wlasne panstwo,
stosowaniem krzyku, pogrozek, tudziez nie zawsze potrzebnych docinek,
zamiast konwersji.

pozdrawiam,
jacek

86. Data: 2017-09-27 10:52:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> panikowaniem, demonstracyjnoscia zachowan w obawie o wlasne panstwo,
> stosowaniem krzyku, pogrozek, tudziez nie zawsze potrzebnych docinek,

TO jest dla Ciebie historia??
3-|

?
https://sjp.pl/konwersja

--
XL

87. Data: 2017-09-27 14:17:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 września 2017 09:17:59 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> ... którą z kolei ja wypierniczyłam i palę pod fajerkami jak Babcia.

Ja pierniczę, co za wstecznictwo, negacja rozwoju.
Jak już wywalać kuchenkę gazową to dać indukcyjną i gary ze stali chirurgicznej.
Jak wykręcać świetlówki to nie wracać do żarówek żarnikowych a LED-owe wkręcić.

Może jeszcze wywalisz lodówkę, bo krasnoludki nie mają tam jak do mleka nasikać?

88. Data: 2017-09-27 19:04:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ja pierniczę, co za wstecznictwo, negacja rozwoju.

Nie wiesz, o czym gadasz. To WIELKA przyjemność mieć ogień w domu i jeść
jedzenie gotowane na nim.
Ten Twój "rozwój", wobec dowolnej klęski żywiołowej pozbawiającej Cię na
dłużej lub całkiem prądu, w pięć minut uczyni z Ciebie pukającego do moich
drzwi, żeby się ogrzać i prosić o wrzątek, ba, w ogóle o wodę - bo i
studnię mam tradycyjną...

> Jak już wywalać kuchenkę gazową to dać indukcyjną i gary ze stali chirurgicznej.
> Jak wykręcać świetlówki to nie wracać do żarówek żarnikowych a LED-owe wkręcić.

LOL
Oczywiście, że mam w całym domu tylko i wyłącznie żarnikowe.
Ledy i inne wynalazki powyrzucałam.
I mam powody.

> Może jeszcze wywalisz lodówkę, bo krasnoludki nie mają tam jak do mleka nasikać?

Brak lodówki mnie nie przeraża - na fajerkach jestem w stanie zabezpieczyć
zapas niepsującej się zywności na długo. A Ty z niedziałającej lodówki
możesz zrobić najwyżej dodatkową szafkę. Tylko na co - bo na pewno nie na
jedzenie. Albowiem bez prądu nie będziesz w stanie go ani zabezpieczyć, ani
przechować.
Taki to ten Twoj "postęp"...
Hmmmm...

--
XL

89. Data: 2017-09-27 19:55:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 września 2017 19:04:19 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> LOL
> Oczywiście, że mam w całym domu tylko i wyłącznie żarnikowe.
> Ledy i inne wynalazki powyrzucałam.
> I mam powody.

Żarnikowa żarówka ma 100 wat, mój LED 14. Podlicz sobie ile pali.

90. Data: 2017-09-27 21:15:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Żarnikowa żarówka ma 100 wat, mój LED 14. Podlicz sobie ile pali.

Czy uważasz, że rozmawiasz z kimś niezorientowanym we własnych finansach
i/lub podstawowych wielkościach fizycznych? Skąd to wrażenie?

--
XL

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko