A teraz coś żeby się uśmiechnąć!!!

1. Data: 2003-07-03 06:34:54

Temat: A teraz coś żeby się uśmiechnąć!!!
Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dwie siostry zakonne: Matematyka i Logika , przechadzaja sie po parku

> chce.....
> na

> dociera
> kilka

> mezczyzna

z pozdrowieniami dla wszystkich grupowiczów Łukasz.

2. Data: 2003-07-03 08:17:44

Temat: Re: A teraz coś żeby się uśmiechnąć!!!
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z pozdrowieniami dla wszystkich grupowiczów Łukasz.

Dziadek już szykawał kamerę:)))
Heniek nie tłumacz się...
Na kolana i pięć zdrowasiek!!

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-07-03 10:21:56

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Dziadek już szykawał kamerę:)))
> Heniek nie tłumacz się...
> Na kolana i pięć zdrowasiek!!
>
> Pozdrawia boletus

No i tak powstał film "Uciekająca zakonnica". A zdrowaśki odmówię a co mi
tam, nie zaszkodzi.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Odmachac musze :-)