A teraz z calkiem innej beczki..

1. Data: 2001-09-18 05:18:01

Temat: Re: A teraz z calkiem innej beczki..
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:jmrcqtkbojbk1ml6sb2vjle0sm2r28od6q@4ax.com...
> psze pani! a co to szare kluchy?
>
> Krysia
>
> wiem, ze jestem ignorantka w sprawie szarych kluch, ale wole sie
> zapytac niz, jak cos swisnie mi kolo ucha to sie okaze szarym
> kluchem (szara klucha) a ja nawet nie bede o tym wiedziala...
> K.T. - starannie opakowana

utarte surowe ziemniaki, odcisniete z deczka, dodane jajo, maka, sol i jak
kto lubi pieprz, wymieszane, nakladane lycha na wrzatek...
mniam z boczusiem.... lub kapustka...

Mechcia
Herbatka! czy ja sie myle?
:)

1. Data: 2001-09-18 06:32:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>utarte surowe ziemniaki, odcisniete z deczka, dodane jajo, maka, sol i jak
>kto lubi pieprz, wymieszane, nakladane lycha na wrzatek...
> [...]
psze paniii, a co to "odcisniete z deczka"?

Krysia, siup za slup
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-18 08:19:01

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krysia Thompson

> psze paniii, a co to "odcisniete z deczka"?

Odcisniete nieco. Widac, ze nie masz kontaktu z polska mlodzieza ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-18 08:19:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Odcisniete nieco. Widac, ze nie masz kontaktu z polska mlodzieza ;-))
>
>--
>Maya

mam kontakt z polsko-angielska ;)), tyle, ze Dzidzia po tyum
obozie koloKarpacza wrocila rzucajac jakimis takim zwrotami, ze
chwilami wlos na debie staje...niewine dziecie...

a co to-to deczko??
czy deczek??

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-18 08:35:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu nie wiesz? Ja też.

[...]
> utarte surowe ziemniaki, odcisniete z deczka, dodane jajo, maka, sol i j
ak
> kto lubi pieprz, wymieszane, nakladane lycha na wrzatek...
> mniam z boczusiem.... lub kapustka...
E tam jakie one szare skoro z jajem, w wersji uboższej [czyli bez jaja ale
za to z maką kartoflaną] nazywa się je na Podhalu kluskami scykanymi.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-18 08:37:12

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odcisniete nieco. Widac, ze nie masz kontaktu z polska mlodzieza ;-))
Maya, ale zes wystrzelila z grubej rury. Bedac dzieckiem juz to znalem.
;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-18 08:45:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>E tam jakie one szare skoro z jajem, w wersji uboższej [czyli bez jaja ale
>za to z maką kartoflaną] nazywa się je na Podhalu kluskami scykanymi.
>pozdr. Jerzy

a na czym polega scykanie? Mam nadzieje, ze nie ma to niczego
wspolnego z pyrkanie/prukaniem/purkaniem i nnymi czynnosciami,
ktore jakos mi do kuchni nie pasuja

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-18 08:57:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przecież Maya jest młodziutka i nie może wiedzieć, co było dawniej ;-)))

ja nNIE znalam w dzieinstwie, widac bylam wychowywana
dystyngowanie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-18 08:58:45

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jerzy

> mlodzieza ;-))
> Maya, ale zes wystrzelila z grubej rury. Bedac dzieckiem
> juz to znalem.
> ;-)))
> pozdr. Jerzy

Heh ??? A Krysia też znała ???

:-//

1. Data: 2001-09-18 09:00:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ;-)))
> pozdr. Jerzy

Przecież Maya jest młodziutka i nie może wiedzieć, co było dawniej ;-)))
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Cafe Za Słupem
Przepis na meksykanskie taco