A u mnie odwrotnie

1. Data: 2006-01-10 20:36:18

Temat: A u mnie odwrotnie
Od: "Agnieszka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie włosy wypadały w trakcie brania tabl.antykoncepcyjnych. Przestały po
kilku tygodniach od odstawienia. Potem zaczęły odrastać na potęgę. Po ok.
roku wróciłam to tabletek ale innych. W czasie ich brania nic się nie działo.
Pozdrwiam

2. Data: 2006-01-10 20:41:08

Temat: Re: A u mnie odwrotnie
Od: "Agnieszka " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> kilku tygodniach od odstawienia. Potem zaczęły odrastać na potęgę. Po ok.
> roku wróciłam to tabletek ale innych. W czasie ich brania nic się nie

To miał być komentarz do innego postu. A wyszło tak jakoś dziwnie.

stłuczenie kości?
Tabletki Zoloft 50 mg
skala
Zapalenie korzonków