A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

11. Data: 2018-09-07 20:55:20

Temat: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2018 o 19:51, Ilona pisze:
> On 2018-09-07 20:48, Ilona wrote:
>> On 2018-09-07 20:24, Kviat wrote:
>>> W dniu 2018-09-07 o 19:59, b...@g...com
>>> pisze:
>>>> użytkownik Kviat napisał:
>>>>> Dziś polem tej walki jest pedofilia
>>>>>
>>>>> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

edophile

cia-zmuszane-sa-do-malzenstwa-5982683344872065a?tica
id=11685b&_ticrsn=3

> a później, takie kwiatki...
> http://www.wykop.pl/ramka/3028221/jemen-8-latka-zmar
la-po-nocy-poslubnej-z-40-latkiem-oto-islam-w-prakty
ce/

to zupelnie jak przespac sie z aniolem, tylko ksiazki nie pamietam

--
gazebo

12. Data: 2018-09-08 06:28:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> [...]
> https://kobieta.wp.pl/dziewczynki-ponizej-10-roku-zy
cia-zmuszane-sa-do-malzenstwa-5982683344872065a?tica

Nie bardzo rozumiem Twojego toku myślenia...
Co próbujesz nam powiedzieć? Co z tego wynika, że są takie kraje?

> Zieloni w Niemczech, w latach osiemdziesiątych, także, próbowali
> zalegalizowac, de facto pedofilie.

W jakim sensie?

13. Data: 2018-09-08 13:52:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-08 06:28, Pszemol wrote:
> [...]
>>

> Nie bardzo rozumiem Twojego toku myślenia...
> Co próbujesz nam powiedzieć? Co z tego wynika, że są takie kraje?

Niestety, w sensie prawnym.

https://www.google.com/search?q=Joschka+Fischer++ped
ofilia

Wiekszość społeczeństwa jest tym zdziwiona a wynika to z braku
elementarnej wiedzy o współczesnym marksizmie.

polecam, jako pakiet startowy:
https://atlas.mindmup.com/mlotnamarksizm/schemat_roz
woju_marksizmu/

14. Data: 2018-09-09 07:09:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 19:21:19 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> Dziś polem tej walki jest pedofilia
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
> [...]

przestan Piotrze.
pedafilami sa, jesli juz, czesciej nauczyciele niz ksieza.
mozna walczyc z Kosciolem, jednak nie poprzez kalumnie,
bo jest to dla nich, jak tez dla mnie, i dla wszystkich istot Dobrej Woli, obrazliwe.
3 razy zaparles sie Pana Jezusa. ani ja, ani prawie nikt inny by tak nie
uczynil. kapisko?

no to poprosze o ten klucz do bram, ktory mi zwisa, jak sam zapewne zauwazyles.

naprawde, nie chce mi sie wiecej gadac, ani rozmawiac nawet.

bo sa sprawy wazne, najwazniejsze, i ponad wszystko.

jacek

15. Data: 2018-09-09 07:19:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziś polem tej walki jest pedofilia
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos

jesli juz cos warto, to warto walczyć z takimi ludźmi jak ty, Piotrze.

16. Data: 2018-09-09 15:15:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/08/2018 o 18:21, Kviat pisze:
> Dziś polem tej walki jest pedofilia
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
> [...]
nie wiem czy pamietasz, pedofilia ksiazeca to tylko fragment Irlandii,
swoja droga mam ochote na irlandzkie klify, i Belfast

--
gazebo

17. Data: 2018-09-09 20:39:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-09 o 07:09, j...@o...pl pisze:

wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> przestan Piotrze.
> pedafilami sa, jesli juz, czesciej nauczyciele niz ksieza.

Bredzisz.
https://natemat.pl/85477,kim-sa-polscy-pedofile-okaz
uje-sie-ze-nie-ksiezmi-ani-nauczycielami

Problemem jest to, że mafia watykańska chroni systemowo swoich
pedofilów. Murarze czy nauczyciele nie mają ochrony swoich ziomali po
fachu, nie mają sponsorowanej przez swoją instytucję ochrony prawnej,
nikt ich nie przenosi z budowy na budowę czy ze szkoły do szkoły, żeby
zatuszować sprawę.
Dodatkowo klechy pedofile często mają poparcie wśród wiernych, a nawet
wśród rodziców skrzywdzonych dzieci, a murarze czy nauczyciele raczej na
taką "wyrozumiałość" u rodziców liczyć nie mogą.

To, że mało księży jest skazywanych oznacza tylko to, że tak mało staje
przed obliczem wymiaru sprawiedliwości.

I trzeba być debilem, że widząc te wszystkie afery wychodzące PO LATACH,
nie rozumieć skali problemu.

> mozna walczyc z Kosciolem, jednak nie poprzez kalumnie,

Oczywiście, że nie.
Wystarczy ujawnić prawdę. I coraz więcej państw to robi.

A u nas wyznawcy są jeszcze w czarnej dupie. I łykają jak pelikany
tłumaczenia, że na liście SKAZANYCH pedofilów nie ma księży, bo "księża
nie gwałcą dzieci brutalnie".
Debil wymyślił wytłumaczenie dla debili i wyznawcy są szczęśliwi.

> bo jest to dla nich, jak tez dla mnie, i dla wszystkich istot Dobrej Woli,
obrazliwe.

Obrazą, to jest brak reakcji na pedofilię w kościele i tłumaczenie tych
przestępstw "a bo inni też gwałcą dzieci, a może i więcej".
To jest obraza dla rozumu i zwykłej przyzwoitości.

> 3 razy zaparles sie Pana Jezusa.

LOL :)

> ani ja, ani prawie nikt inny by tak nie
> uczynil. kapisko?

Żaden wyznawca, a szczególnie ty, nie jest dla mnie wzorem do
naśladowania, więc to żaden argument. A wręcz przeciwnie.
kapisko?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-09-09 20:44:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-09 o 07:19, j...@o...pl pisze:

wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> jesli juz cos warto, to warto walczyć z takimi ludźmi jak ty, Piotrze.

Czyli z pedofilami nie warto walczyć?

Wy fanatyczni wyznawcy jesteście tak popierdoleni, że aż niebezpieczni.
Nie tylko dla dzieci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-09-09 22:00:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 września 2018 20:39:50 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> Bredzisz.
> https://natemat.pl/85477,kim-sa-polscy-pedofile-okaz
uje-sie-ze-nie-ksiezmi-ani-nauczycielami

sam bredzisz; dostarczacz mi tylko dokument na to, co powiedzialem.
przeciez napisalem, ze o ile pamietam, sa najczesciej budowlancami.

"kim są polscy pedofile? Dotychczas wielu sądziło, że najwięcej ich wśród katolickich
księży, pedagogów a nawet - psychologów dziecięcych. Okazuje się jednak, że dane
statystyczne Ministerstwa Sprawiedliwości mówią zupełnie co innego. Najczęściej to
osoby bez żadnego wyuczonego zawodu. Głównie murarze, ślusarze i rolnicy. Z tych
samych danych dowiadujemy się niestety tez, że średni wyrok za gwałt na małoletnim
lub małoletniej wynosi tylko... nieco ponad 5 lat."

> [...]
> wśród rodziców skrzywdzonych dzieci, a murarze czy nauczyciele raczej na
> taką "wyrozumiałość" u rodziców liczyć nie mogą.

mafie sa wszedzie. jednak znajdziesz je w kosciele, wsrod nauczycieli, wsrod
zwiazkow i stowarzytszen wszelakich, ale nie wsrod zwyklych rolnikow.

> [...]
> przed obliczem wymiaru sprawiedliwości.
>
> I trzeba być debilem, że widząc te wszystkie afery wychodzące PO LATACH,

pewnie, ze jest problem: problem jest z tym, ze wsrod ksiezy, za czasow komuny,
okolo 40% donosicieli i zwyklych szuj, na podobienstwo Owsiaka, do kosciola
wprowadziliscie.
jasniej ci wytlumaczyc?, skoro tak prostych spraw nie kumasz?

jacek

20. Data: 2018-09-09 22:06:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 września 2018 20:44:38 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> Czyli z pedofilami nie warto walczyć?

warto Piotrze; cALKIEM TAK SAMO, JAK Z TOBA.

Jak Polacy Żydom pomagali.
Ciężka praca
jakim nas Pas stworzył?
Ulubieńcy ikselki