A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

41. Data: 2018-10-11 22:09:49

Temat: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-11 o 21:18, XL pisze:
> [...]
Kosciola.

> Zmień sposob unikania kompromitacji - jest nieskuteczny. Przejadł się.
> Przeczytaj ,,MiM", ostatnia chwila.

Kompromitowanie ciebie jest bardzo skuteczne. Robisz to samodzielnie, a
ja tylko stawiam kropkę nad i.
Przeczytaj jeszcze raz "MiM". Tym razem ze zrozumieniem. Nie jest
możliwe żeby ktoś kto zrozumiał głosował na pis, był rasistą, zapisywał
się do faszyzującej organizacji, a jego idolami byli Piotrowicz i Pawłowicz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2018-10-11 22:19:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> się do faszyzującej organizacji, a jego idolami byli Piotrowicz i Pawłowicz.

Nudzisz.

--
XL

43. Data: 2018-10-11 22:26:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-11 o 22:19, XL pisze:

> Nudzisz.

Czyli dotarło. Gratuluję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2018-10-11 23:14:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli dotarło. Gratuluję.

Już dawno!
LOL

--
XL

45. Data: 2018-10-20 07:13:40

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 października 2018 19:46:20 UTC+2 użytkownik silvio balconetti
napisał:
> [...]
> jako ksieza mieli go rozbic, jako ateisci, pijacy, pedofile,
> homoseksualisci, babiarze itp.? Ciekawa hipoteza. Reszta jest czysta?

zależy, co rozumiesz przez słowo czysta? sporo osób poszło też tam dla hajsu
lub pozaduchowych korzyści i nigdy księdzami zostać nie powinni.
że Kościól ma swoją błedną politykę dotyczącą kadr, to też wiadomo.

> A jak to bylo w Australii, Niemczech, Austrii, Arentynie, Irlandii? Kto
> tam wprowadzal ta V kolumne? A dziwne, ze Duch Swiety temu nie zapobiegl?

jak było, już wyżej Ci wyjaśniłem. Co do Ducha Świętego, nie jest jego rolą
związywanie wolnej woli nawet złych istot, ale upowszechnianie prawdy,
a nade wszystko szerzenie dobrych idei.

jacek

46. Data: 2018-10-20 07:49:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 października 2018 09:40:40 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Coś mieszasz, przecież Franciszek powiedział, ze to nie komuniści, tylko
> [...]

Piotrze, bo jest to po trosze tak i tak.
pewnie, że Szatan często miesza w to swe ręce,
ale nie jest tak, że wszystko można zwalić na Szatana.
oczywiścied, tak nieraz Kościół to tłumaczy,
jednak zwalanie wszystkiego na Szatana jest nadużyciem.
trochę podobnie, jak zwalanie na Boga nieszczęść,
których sprawcą jesteśmy my, ludzie, ze względu na swą własną wolę.

Pewnie, że są wpływy, jednak to my _zawsze_ mamy wolną wolę.

pozdrawiam,
jacek

Jak Polacy Żydom pomagali.
Ciężka praca