ACTA i GMO mają wspólny mianownik?

1. Data: 2012-02-01 06:14:46

Temat: ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakowski mial racje mowiac ze ten rzad spiskuje przeciwko Polakom.
Warto zwrocic uwage na szczegolna perfidie tych regulacji. Bo moze sie
okazac ze kiedy na polskiej wsi jeden rolnik na licencyjnych zasadach
zacznie uprawiac na swoim polu GMO, to po kilku latach wszscy
pozostali mieszkancy tejze wsi beda zobowiazani do oplat licencyjnych,
gdyz zawsze moze sie zdazyc ze na ich polach wystapia chocby sladowe
ilosci roslin GMO rozsianych samoistnie.
http://strefatajemnic.onet.pl/teorie-spiskowe/acta-i
-gmo-maja-wspolny-mianownik,1,5012966,artykul.html

2. Data: 2012-02-01 07:01:44

Temat: Re: ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):
> [...]
> ilosci roslin GMO rozsianych samoistnie.
> http://strefatajemnic.onet.pl/teorie-spiskowe/acta-i
-gmo-maja-wspolny-mianownik,1,5012966,artykul.html

No, nawet rzecznik praw obywatelskich się skarżył że przy tego typu
umowach z urzędu jest powoływany do przeanalizowania sytułacji, a tu
lipa nic nie wiedział. Wypowiadał się że to dla niego jest dziwne.
Ta ustawa niedotyczy tylko internetu, kontroluje każdy handel realny.
A na większość rzeczy mają patent Amerykanie. Czyli za głupie
pończoszki babinka będzie płaciła Stanom. Nawet czytałem że ta ustawa
może zatrzymać Polskę gospodarczo bo za ogromną ilość produktów
opatentowanych w stanach przyjdzie nam płacić.

3. Data: 2012-02-01 17:15:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:14:46 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
> ilosci roslin GMO rozsianych samoistnie.
> http://strefatajemnic.onet.pl/teorie-spiskowe/acta-i
-gmo-maja-wspolny-mianownik,1,5012966,artykul.html

No oczywiście! Nie musze czytać żadnych artykułów, zeby to wiedzieć.

Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności
Ja bym tego bałwana walną pod trybunał...Tuska.
Szok, nie chcą rodzić, buntownicy.