AGD do zabudowy.

1. Data: 2001-12-24 09:12:20

Temat: AGD do zabudowy.
Od: "fater" <adam.piatek(NOSPAM)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie moge kupic zeby ominąc posredników ? (Katowice)
Potrzebuje plyte gazową+piekarnik, zmywarke.
W wiekszych sklepach agd jakos nie kojarze...

fater

1. Data: 2001-12-27 17:06:03

Temat: Re: AGD do zabudowy.
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fater"
> Gdzie moge kupic zeby ominąc posredników ? (Katowice)
> Potrzebuje plyte gazową+piekarnik, zmywarke.
> W wiekszych sklepach agd jakos nie kojarze...
> fater

Proponuję ELDOM na Załężu - jest dość duży wybór, można pooglądać to,
co wystawione, katalogi, porozmawiać...
...a potem kupić w innym ELDOMIE, w którym obsługa jest milsza jeśli
chodzi o ustalanie ceny :)

Wyjaśniam powyższe: W ELDOMIE na Załężu sprzedawca poinformował mnie,
że cena wyjściowa wynosi X, ale o niej możemy jeszcze porozmawiać...
Kiedy? - spytałem. A kiedy pan chce kupować? W tym roku - odparłem.
To wtedy porozmawiamy - uśmiechnął się sprzedawca. Aha - odparłem,
po czym podziękowawszy, wyszedłem.
W jednym z chorzowskich ELDOMów miła pani sprzedawczyni od razu
stwierdziła, że od ceny X da mi rabat 10%... i słowa dotrzymała.

...dodam, że w marketach do ceny X dodano jeszcze marżę i zysk...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/