ALIMENTACYJNY I RODZINNY

1. Data: 2004-11-26 18:25:30

Temat: ALIMENTACYJNY I RODZINNY
Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pogubiłam się w gąszczu przepisow w związku z tym mam pyanie następującej
terści;
Czy korzystając z zasiłu rodzinnego i dodatku alimentacyjnego na pdst ustawy
o świadczeniach rodzinnych z dn 28.1.2003 ,gdzie podstawą do przyznania
świadczenia są dochody za 2002 rok,jestemn zobowiązania do zgłoszenia
uzyskania dochodu w roku 2004 z tyt.umow o dzieło i zlecenia i czy to
wsztrzyma wypłaty???
czy dochod za 2004 ma wpływ na ewentualne wypłaty w latch następnych
Bardzo dziękuję za odpowiedz,proszę o podanie podstawy prawnej
Ania

2. Data: 2004-11-27 09:16:04

Temat: Re: ALIMENTACYJNY I RODZINNY
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w
wiadomości news:uyKpd.3658222$yk.562943@news.easynews.com...
> [...]
następnych
> Bardzo dziękuję za odpowiedz,proszę o podanie podstawy prawnej

Ubiegając się o dodatek do zasiłku rodzinnego w roku 2004
składałaś świstek o dochodach za 2002 rok,
ubiegając się o taki dodatek w roku 2005 będziesz otrzebowała
wysokość dochodów za rok 2003.
Tak przynajmniej mnie poinformowano.

Może tam coś znajdziesz:
http://pomocspoleczna.ngo.pl/labeo/app/cms/x/57155
http://www.mps.gov.pl/wiadomosci_szczegoly.php?nr=43
71
http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/1555_u.htm
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1963.htm
http://www.tarnow.pl/dodatki.html

Pozdrawiam
Ula (ulast)

Od jutra w księgarniach WESELE POLSKIE
sekta?pomóżcie!!!
zmiana nazwiska przez kobietę (ślub) (długie) - przemyślenia ?
Zdrada czy nie?
Życie jest piękne