AM - Wrocław

1. Data: 2003-09-14 17:18:34

Temat: AM - Wrocław
Od: "Basia Marczak" <b...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest na grupie jakas osoba, ktora studiowała bądz studiuje na
Wroclawskiej Akademii Medycznej, to bardzo prosze o opinie na temat tej
uczelni.
Chciclabym zdawac na AM i biorę pod uwage takze Wrocław.

Za wszystkie informacje z gory dziekuje.
Pozdrawiam.
Basia

2. Data: 2003-09-14 19:28:07

Temat: Re: AM - Wrocław
Od: "Karolina" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-09-14 19:40:15

Od: "Adam" <s...@o...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bk285u$8dp$...@a...news.tpi.pl,
Basia Marczak <b...@j...net> zostało napisane:

> [...]
> tej uczelni.
> Chciclabym zdawac na AM i biorę pod uwage takze Wrocław.

90-95 bylo pieknie :)
a miasto - tez ładne, dlatego wywialo mnie az do Wroclawia, chociaz po
drodze mialem sporo innych miast z AM :))

--
adam
gg #402495

Seksuolog - Poznań
przeniesienie z wieczorowych na dzienne (po I roku)
testosteron
magnez i wapn
Re: zwalniam z powolania