ASZHERI

11. Data: 2009-09-30 15:27:51

Temat: Re: ASZHERI
Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> Qrde, chyba jestes strasznie uspoleczninym gostkiem.
> Wystarczy otworzyc sie, i juz twe serce jak na dloni.
> Nie nie jestem Twoim krewniakiem.
> Jestem nikim.
> Niejako, mnie nie ma.
> Jest tylko moj glos na forum.
> B.czesto jest to glos rozsadku!
> I nie szukam zadnych relacji miedzyludzkich.
>
> J-23 itede
>
> Wow! Toż to pełne otwarcie!
> To mnie szczęście kopnęło...

rozsadek bez potrzeby sie nie odzywa, a ty pierdolisz jak katarynka,
ilosciowo - gorzej jak baba,
zamknij jape na miesiac, to moze pokazesz choc ciut rozumu ;-)

--
Katharina von pierdziasia

12. Data: 2009-09-30 15:30:33

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2009-09-30 15:32:07

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2009-09-30 15:33:50

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 17:32, kasia pierdziasia <k...@a...pl> wrote:

> [...]
> ilosciowo - gorzej jak baba,
> zamknij jape na miesiac, to moze pokazesz choc ciut rozumu ;-)

czkawka, czy co?

J-23 itede

15. Data: 2009-09-30 16:39:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> [...]
> ilosciowo - gorzej jak baba,
> zamknij jape na miesiac, to moze pokazesz choc ciut rozumu ;-)

czkawka, czy co?

J-23 itede

Smród Bluzgawiec.

16. Data: 2009-09-30 19:47:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 13:36:59 +0200, Prawusek napisał(a):

J23:
> jak Ty chcesz naprawiac Rzeczypospolita, kiedy z glupim kompem
> sobie nie radzisz?
>
> J-23 itede

P.
> Hm, od tego są fachowcy. (...)

Oczywiście. Naprawa Rzeczypospolitej nie polega na naprawieniu/robieniu
wszystkiego, co się zdarzy, lecz na tym, aby każdy uczciwie robił to, co
najlepiej potrafi, ku własnemu i wspólnemu dobru: w tym np. mój TŻ nie
zajmuje sie naprawą samochodu (najwyżej koło zmieni, kiedy trza), lecz daje
zarobić panu w warsztacie lub jeśli się już nie da - kupuje nowy samochód
itd.
Jak to było? - "Murarz domy muruje, krawiec szyje ubrania, ale gdzieżby co
uszył, gdyby nie miał mieszkania? A i murarz by przecie do roboty nie
ruszył, gdyby krawiec mu spodni i fartucha nie uszył" itd. itd.
Ale tak na marginesie - pognać takich np. polityków do właściwej roboty
przydałoby się i chyba każdy to z/robic może...

--

Ikselka.

17. Data: 2009-09-30 20:04:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 08:33:50 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> czkawka, czy co?

Pierdy pierdziasi.
--

Ikselka.