AXEL

1. Data: 2000-08-23 18:21:27

Temat: AXEL
Od: "sp3sfz" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałem ten tekst i pomyślałem że to była pielgrzymka
"polskich katolików".
Sławek

2. Data: 2000-08-24 06:10:22

Temat: Odp: AXEL
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sp3sfz ...
> Przeczytałem ten tekst i pomyślałem że to była pielgrzymka
> "polskich katolików".

... Prawdziwych Polakow :-(
Maciek

3. Data: 2000-08-24 07:24:23

Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sp3sfz <s...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:HCUo5.9422$Y...@n...tpnet.pl...
> Przeczytałem ten tekst i pomyślałem że to była pielgrzymka
> "polskich katolików".
> Sławek

Prosił-nie słuchano maluczkiego!
Żądać bał się-bo był kopany!

Nemezis to dziwna Pani?
postępuje jak kwadratura koła?
Dlatego-nihil interes,utrum ferro,an verbo occidas!

Nie można wsadzić wszystkich do jednego worka?
Ja sam byłem na takiej pielgrzymce,(kiedyś)
Proponowałem że wrócę autobusem do domu?
Odpowiedział opiekun w sutannie:na nic ta nasza pielgrzymka,
jeśli będziemy zostawiać chore i zagubione owieczki.
Zauważyłem że są ludzie i ludziska- pleno numero!.

Uszanowanie Jan2.
Ps:Każdy z nas miał czas przyzwyczaić się do takiej
czułości i dobroci w życiu co dziennym.(nic dodać nic ująć)
Wystarczy popatrzeć jak postępują instytucie do tego powołane.
Mercy fate?

Następny skandal ;-((.
Sprzedam samochod
renty uczniowskie - prosba o link