Ablacja

1. Data: 2005-02-16 17:49:10

Temat: Ablacja
Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależałoby mi bardzo na uwagach na temat zabiegu ablacji.
Wiem, na czym polega itd. (nie chodzi o linki do stron),
ale byłabym bardzo wdzięczna za wypowiedzi osób,
które go przeszły (jak go zniosły, jaki był efekt,
czy wystąpily jakieś skutki uboczne itp.).
Interesuja mnie też oczywiście wypowiedzi lekarzy -
zalecacie czy raczej nie, jak oceniacie skuteczność
(informacje na ten temat są z lekka różne) itd.
Z góry dziękuję !

Pozdrawiam !
Mała Mi

2. Data: 2005-02-17 12:18:12

Temat: Re: Ablacja
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-02-17 21:54:58

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58L0.0502171316410.20462@renata.am.t
orun.pl...
On Wed, 16 Feb 2005, Mała Mi wrote:

> zalecacie czy raczej nie, jak oceniacie skuteczność
> (informacje na ten temat są z lekka różne) itd.
> Z góry dziękuję !

w przypadkach starannie dobranych wskazan moze byc
metoda skuteczna w supresji zaburzen rytmu a przede
wszystkim w przypadku zabezpieczenia pacjenta przed
groznymi dla zycia zaburzeniami rytmu np. w zespolach
preekscytacji.

kurcze, skad wiedziales, ze chodzi o serce?

4. Data: 2005-02-18 07:59:52

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Feb 2005, pestifer wrote:

> kurcze, skad wiedziales, ze chodzi o serce?

skojarzylem oba postingi - z pytaniem o leki antyarytmiczne
i ablacje

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

5. Data: 2005-02-18 11:53:22

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" napisał ...

> kurcze, skad wiedziales, ze chodzi o serce?

A wykonuje się ablacje jakiegoś innego narządu ???

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2005-02-18 12:08:06

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cv4l2h$h5s$...@k...task.gda.pl,
Mała Mi <p...@t...pl>:
> Użytkownik "pestifer" napisał ...

> A wykonuje się ablacje jakiegoś innego narządu ???

Np. macicy, watroby, pluca, prostaty, sutka, rogówki.

--
Robert

Opacorden czy neogilurytmal (pyt. do kardiologów)
polpasiec
"Robale" i "wióry" w gardle.
interferon
badania psychotechniczne