Abonament telewizyjny

11. Data: 2003-03-11 11:49:44

Temat: Re[2]: Abonament telewizyjny
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 11 marca 2003 o 12:28:41 Można było na grupie przeczytać :

t> Moze warto pomyslec nad zakupem jakiegos duzego i sliniacego sie psa, wtedy
t> zaden domokrazca nie przyjdzie :)
t> Pozdrawiam

Witaj szanowny(a) tetrus

Tak tylko wiesz gdybym sobie zafundował Dobermana na ten przykład

musiałbym ja i moja rodzina nauczyć się latać chyba. bo konstrukcja
przed pokoju jest taka ze nie zmieścili byśmy się razem ja i pies a
notoryczne deptanie po łapach dobermana mogłoby go nieco zdenerwować
nie sądzisz :) No ja bym się zdenerwował gdyby jakiś delikwent
notorycznie następował mi na kończyny a jestem spokojny z natury
jeszcze by mi mój własny pies gustowną dziurę w odzieniu wydarł i
koszty musiałbym ponieść na leczenie i nowe odzienie

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

12. Data: 2003-03-11 11:55:06

Temat: Re: Abonament telewizyjny
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M : pisze w news:351509001.20030311124903@poczta.onet.pl

> Tak tylko wiesz gdybym sobie zafundował Dobermana na ten przykład
>
> musiałbym ja i moja rodzina nauczyć się latać chyba.

Eee, wystarczy jamnik, tylko z głośnym szczekiem. :P Sąsiedzi
mają takowego, jak toto zaszczeka, to wszyscy domokrążcy uciekają
od drzwi, zanim się im otwoczy. :P

--
Pozdrowieństwa,
Scally

13. Data: 2003-03-11 12:20:48

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 11 marca 2003 o 12:55:06 Można było na grupie przeczytać :

S> Piotr M : pisze w news:351509001.20030311124903@poczta.onet.pl

S> Eee, wystarczy jamnik, tylko z głośnym szczekiem. :P Sąsiedzi

Witaj szanowny(a) Scalamanca

Fakt jak się zobaczy jamnika to można umrzeć z przerażenia :) zwłaszcza
jak ktoś jest roślinożerny ( chodząca parówka i jeszcze się odzywa :)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

Młodzież a Europejskie Forum Niepełnosprawności
Re: Telepraca. Witam z Lublina
Pytanie do niewidomego
Hej wam tu shogun
RE: list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna