Aborcja a choroby psychiczne

291. Data: 2009-08-27 21:46:26

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:34:54 +0200, Stopek napisał(a):

> Czlowiek, to nie jest zlepek komorek bez podzielonych funkcji. Czlowiek
> to cos nieco bardziej wyrafinowanego.

Jak Ty?
:-O
--

Ikselka.

292. Data: 2009-08-27 21:47:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:36:02 +0200, Stopek napisał(a):

> Ojciec, ty mnie tu nie insynuuj kontaktow z kims takim...

Z kimś jakim?
--

Ikselka.

293. Data: 2009-08-27 21:48:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:45:38 +0200, medea napisał(a):

> Bo ja szukanie błędów zaczynam zwykle od siebie. ;-)
>
> A w ogóle to myślę, że XL teraz udaje Greka, jak zwykle w takich
> sytuacjach zresztą. Ciekawe, co wymyśli do jutra rana. ;)

Od rana będę rżnęła durnia :-)

--

Ikselka.

294. Data: 2009-08-27 21:50:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Bo ja szukanie błędów zaczynam zwykle od siebie. ;-)
>
> A w ogóle to myślę, że XL teraz udaje Greka, jak zwykle w takich
> sytuacjach zresztą. Ciekawe, co wymyśli do jutra rana. ;)

Że to na pewno był rebus ;)

--

Paulinka i tak jestem winna, bo kompletnie nie zrozumiałam od razu, o co
biega vide cudzysłów

295. Data: 2009-08-27 21:52:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Od rana będę rżnęła durnia :-)

Rżnie to się chyba głupa, a nie durnia. Więcej na ten temat powie
Ci Chiron on jest specjalistą od związków homoseksualnych.

--

Paulinka

296. Data: 2009-08-27 22:03:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> No i jakoś zakazu pornografii chyba nie ma.

Jak to chyba? To nie jesteś pewnaz, że nie ma? :)

Oczywiście.

michał

297. Data: 2009-08-27 22:05:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stopek wrote:

> Ojciec, ty mnie tu nie insynuuj kontaktow z kims takim...

Nie tylko kontakty powyrywane by były! ;)

michał

298. Data: 2009-08-27 22:16:18

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Naprawdę uważasz, że w grupie kobiet rozważających
> aborcję dużo jest takich z partnerami rokującymi
> równoważne "ponoszenie konsekwencji"?
>
> pozdrawiam
> Natek

Niech sprawdzę co ja właściwie napisałem ;-) - nie, nie chlapnąłem nic o
wielkiej liczbie mężczyzn rokujących itd...
Mnie się "rozchodzi" o tzw. pryncypia w tym momencie, a te są
niezależne od przytoczonej przez Ciebie
bardzo prawdopodobnej statystyki.

Przez "równowagę" rozumiem tu możliwość współdecydowania o własnym
potomstwie.

Czy fakt, że dziwaków domagających się czegoś takiego jest mało
automatycznie oznacza, że nie mają racji? Gdyby ten sposób rozumowania
był poprawny, o tym co jest prawdą a co nie wystarczyłoby rozstrzygać
przez głosowanie :-)

pozdrawiam
vonBraun

299. Data: 2009-08-27 22:21:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Bo ja szukanie błędów zaczynam zwykle od siebie. ;-)

> A w ogóle to myślę, że XL teraz udaje Greka, jak zwykle w takich
> sytuacjach zresztą. Ciekawe, co wymyśli do jutra rana. ;)

Że robiła eksperyment psychologiczny pt "zauważą-nie zauważą".
Wyższa szkoła jazdy, nie dla... :)

michał

300. Data: 2009-08-27 23:16:47

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprawny, o tym co jest prawdą a co nie wystarczyłoby rozstrzygać przez

Zakładam, że mężczyzna, który kwalifikuje się do podejmowania
takich decyzji (czytaj: nie jest porąbany) zwykle ma możliwość
współdecydowania o własnym potomstwie :)

Natek

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane