Aborcja rocznego dziecka

11. Data: 2015-11-06 11:01:49

Temat: Re: Aborcja rocznego dziecka
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-06 o 08:45, XL pisze:

> Trzeba ciebie już teraz zabić, bo przecież kiedyś będziesz
> cierpiał i umrzesz.
> To po co, lepiej się już teraz nad takim
> s...nem zmiłować.

Qro, zlituj się nad nią i nie bierz tego do archiwum...

Ewa

12. Data: 2015-11-06 11:07:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2015 o 10:58, Ghost pisze:
> [...]

Lepszy przykład niż twój

13. Data: 2015-11-06 11:19:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Lepszy przykład niż twój

Mój ma określony kontakt z pewnymi wypowiedziami, twój jest z dupy. Nie
przeczę, że dla ciebie może być lepszy.

14. Data: 2015-11-06 11:36:17

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2015 o 11:19, Ghost pisze:
> Mój ma określony kontakt z pewnymi wypowiedziami, twój jest z dupy. Nie
> przeczę, że dla ciebie może być lepszy.

To wyobraź sobie taką sytuację: przyprowadzono Cię przed oblicze króla
siedzącego w koronie na tronie, padasz przed nim na twarz a on mówi: mój
drogi Ghoście, zabij dla mnie swoje dziecko!
Co robisz?

15. Data: 2015-11-06 11:53:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Nov 2015 08:50:51 +0100, zdumiony napisał(a):

> A gdybyście mieli pewność, że gdy nie zabijecie to pójdzie na wieczność
> do piekła?

Jeszcze nikogo śmierć od piekłą nie uratowała. No i - JA TEŻ miałabym tam
iść za zabicie?
Idź, durnowaty Ty :-)
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

16. Data: 2015-11-06 11:54:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Nov 2015 10:54:18 +0100, zdumiony napisał(a):

> A gdyby to władca miał taki kaprys i kazał ci zabić swoje dziecko?

A który i które? I zabito je fkącu?
:->

17. Data: 2015-11-06 11:54:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Nov 2015 11:01:49 +0100, FEniks napisał(a):

> Qro, zlituj się nad nią i nie bierz tego do archiwum...

Buerz, bierz.

18. Data: 2015-11-06 11:59:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> [...]
>siedzącego w koronie na tronie, padasz przed nim na twarz a on mówi: mój
>drogi Ghoście, zabij dla mnie swoje dziecko!

Robię: ziew i obracam się na drugi bok.

19. Data: 2015-11-06 12:04:36

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2015 o 11:53, Ikselka pisze:
> No i - JA TEŻ miałabym tam
> iść za zabicie?

Nie warto było by się poświęcić? ;-)

20. Data: 2015-11-06 12:05:22

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2015 o 11:54, Ikselka pisze:

> A który i które? I zabito je fkącu?
> :->

A historia Abrahama i Izaaka?

Dzieci i smartfony: ciekawy obrazek