Aby dobrze gotowac - trzeba miec na czym gotowac!!!!

1. Data: 2000-09-07 12:33:09

Temat: Aby dobrze gotowac - trzeba miec na czym gotowac!!!!
Od: "Dziubek R." <r...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Rożnego rodzaju kpl.. kuchenne z pełnym wyposażeniem ( lodówka
,zmywarka,okap) oraz kpl. wypoczynkowe skorzane (rozne formy i kolory)
sprzedam-niedrogo
Rzeczy uzywane sprowadzone ze Szwajcarii
mozliwosc obejzenia niektorych modeli na stronie:
http://friko4.onet.pl/wb/rmjk/

1. Data: 2000-09-08 06:43:30

Temat: Re: Aby dobrze gotowac - trzeba miec na czym gotowac!!!!
Od: "Elwood" <r...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziubek R." <r...@b...ch> napisał w wiadomości > mozliwosc
obejzenia niektorych modeli na stronie:
> http://friko4.onet.pl/wb/rmjk/ - strona o podanym adresie nie
istnieje...taką informację daje mi moja przeglądarka.
Podaj jeszcze raz

Elwood
ICQ# 60393191
Member of SETI@HOME Project | http://www.setiathome.pl