Ach te dziewczyny

1. Data: 2000-03-12 19:56:31

Temat: Ach te dziewczyny
Od: "Krzysztof Kubras" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj list nawiazuje do cyklu listow pt.:"Milosc". Mam podobny problem
do kol. ktory zadaje sobie pytanie, czy jego wymarzona dziewczyna jest nim
zainteresowana.
. Tez zadaje sobie takie pytanie, jednak
posunalem sie o krok dalej, poniewaz skorzystalem z dnia 14 lutego i
wyslalem walentynke. Zastanawialem sie nad tym cale 2 tygodnie. W koncu
kolega wrzucil za mnie kartke.
Wiecie jaka byla reakcja. Kompletny kas. Nastepnego dnia dziwnie sie na mnie
patrzyla, przeszywala mnie swoim wzrokiem. Nastepnego dnia bylo ok.
Kolega mi mowil ze jesli ona jakos nie zareaguje, to powinienem dac sobie
spokoj. Jak to jest ? Czy to jest prawda ? Jesli tak to jak przestac o niej
myslec,
jak sie nie da przestac?

1. Data: 2000-03-13 14:47:05

Temat: Re: Ach te dziewczyny
Od: Sanchez <t...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez zadaje sobie takie pytanie, jednak
> posunalem sie o krok dalej, poniewaz skorzystalem z dnia 14 lutego i
> wyslalem walentynke. Zastanawialem sie nad tym cale 2 tygodnie. W koncu
> kolega wrzucil za mnie kartke.

Jak to kolega? Skoro Tobie zalezy to chyba powinna byc Twoja decyzja. A tak?
W sumie nawet komfortowa sytuacja - mozesz sie tlumaczyc ze to nie ty - to
kolega.

> Wiecie jaka byla reakcja. Kompletny kas. Nastepnego dnia dziwnie sie na mnie
> patrzyla, przeszywala mnie swoim wzrokiem. Nastepnego dnia bylo ok.

A OK bylby jakby rzucila Ci sie w ramiona?

> Kolega mi mowil ze jesli ona jakos nie zareaguje, to powinienem dac sobie
> spokoj. Jak to jest ?

Lepiej sam sie zastanow, porozmawiaj Nia a nie z kolega. Nie rozumiem dlaczego
mialbys sobie dac spokoj. Po prostu porozmawiaj...

1. Data: 2000-03-17 17:55:09

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Kubras" <w...@k...net.pl> wrote in message
> Wiecie jaka byla reakcja. Kompletny kas.
KAS? Znaczy co? :-)))) Czytalem to z 4 razy i nadal jestem ciemny jak tabaka
w rogu.

Pajonk

1. Data: 2000-03-17 17:56:57

Od: jul <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat wrote:

> KAS? Znaczy co? :-)))) Czytalem to z 4 razy i nadal jestem ciemny jak tabaka
> w rogu.

Moze kompletny del.???????

--
jul === o-o> roadie

"vehere necesse est
vivere non necesse"

1. Data: 2000-03-20 09:28:59

Temat: Odp: Ach te dziewczyny
Od: "Krzysztof Kubras" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzilo mi o to ze, nastepnego dnia dziwnie sie zachowywala. Dziwnie
patrzyla, itp, tak jakby byla zaskoczona ta walentynka !

Użytkownik Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1kuA4.7071$O...@n...tpnet.pl...

> "Krzysztof Kubras" <w...@k...net.pl> wrote in message
> KAS? Znaczy co? :-)))) Czytalem to z 4 razy i nadal jestem ciemny jak
> [...]

choroba
Czy trzeba kochać swego partnera seksualnego?
Re: Czy śmierć jest czymś realnym?
Re: zwolnienie z wojska
Re: warto przeczytac