Achimenes gdzie kupić?

1. Data: 2003-03-26 16:36:57

Temat: Achimenes gdzie kupić?
Od: "Waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczyłem w książce różne odmiany tegoż "cudeńka" Obszedłem wszystkie
kwiaciarnie i sklepy ogrodnicze w moim Chełmie. Sprzedawcy patrzyli na mnie
jak na co najmniej dinozaura (co ja tu chcę). Może ktoś wie gdzie można
kupić(najlepiej wysyłkowo) inne odmiany (kolory) niż ciemno fioletowy - taki
już mam. A może ktoś z grupowiczów by się ze mną podzielił takim rarytasem?
Wiosenne pozdrowienia Waldek

2. Data: 2003-03-27 15:27:58

Temat: Re: Achimenes gdzie kupić?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Waldek" <m...@p...onet.pl> writes:

> Zobaczyłem w książce różne odmiany tegoż "cudeńka" Obszedłem
> wszystkie kwiaciarnie i sklepy ogrodnicze w moim Chełmie. Sprzedawcy
> patrzyli na mnie jak na co najmniej dinozaura (co ja tu chcę).

No bo kto widział szukać takiego ,,cudeńka'' w mieście trzech dębów i
białych niedzwiedzi? Skoro nawet Bieluch nie wie co to, to skąd mają
wiedzieć chełmscy sprzedawcy? :-)

> Może ktoś wie gdzie można kupić(najlepiej wysyłkowo) inne odmiany
> (kolory) niż ciemno fioletowy - taki już mam.

A co mówi google (www.gogle.com) w tym temacie?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Na swej sztucznej szczęce pewien Niemiec
dnia pewnego siadł przez zapomnienie.

Wiertla do Hillti
[cross] Wiosna, kwiaty, fotografowanie
Szkolka lesna - Zabia Wola.